Uživatelské dotazy
- 1. Duplicita v adresáři, jak ji sloučit?
- 2. Nefunguje mi e-mailová asistentka. E-mail se do crm nezařadil.
- 3. Jak se pracuje s e-maily v CRM?
- 4. Jak hromadně smazat klienty?
- 5. Jak vyfiltrovat více štítků najednou?
- 6. Změnily se nám firemní kontaktní údaje, logo, kde to upravím?
- 7. Jak zajistit, aby se mi otevíral e-mailový klient, když kliknu na e-mailovou adresu v adresáři?
- 8. Jak dostanu do adresáře nové kontakty ze své databáze v xls?
- 9. Je možné si vytvořit vlastní filtr?
- 10. Jak dostat aktivity z Google kalendáře do CRM kalendáře?
- 11. Potřebuju delegovat úkoly na více kolegů najednou.
- 12. Je možné odeslat pozvánku na schůzku e-mailem?
- 13. Co to je notifikace a k čemu slouží?
- 14. Jak poslat nabídku klientovi e-mailem?
- 15. Klient má více poboček. Jak je zaevidovat v adresáři?
- 16. Vytvořil se mi lead. Jak jej převedu na jiný záznam v adresáři?
- 17. Je možné změnit pořadí sloupců, zobrazit jiné v seznamovém pohledu klientů?
- 18. K čemu je tlačítko Hromadná změna?
- 19. Mám ve vzkazovníku spoustu nesmyslných komentářů. Jak je můžu smazat?
- 20. Potřebuji uživatelům nastavit různé jazyky. Jde to?
- 21. Jak dostat RAYNETí kalendář do mobilu? (návod pro Android)
- 22. Co je název CRM?
- 23. Proč z importovaného emailu vznikla soukromá aktivita?
- 24. Jak poslat soubor do zákaznické péče zabezpečenou cestou?