Domovská stránka Centra nápovědy RAYNET Cloud CRM
  1. RAYNET Cloud CRM
  2. FAQ a novinky ve verzích
  3. Uživatelské dotazy

Uživatelské dotazy

  • 1. Duplicita v adresáři, jak ji sloučit?
  • 2. Nefunguje mi e-mailová asistentka. E-mail se do crm nezařadil.
  • 3. Jak se pracuje s e-maily v CRM?
  • 4. Jak hromadně smazat klienty?
  • 5. Jak vyfiltrovat více štítků najednou?
  • 6. Změnily se nám firemní kontaktní údaje, logo, kde to upravím?
  • 7. Jak zajistit, aby se mi otevíral e-mailový klient, když kliknu na e-mailovou adresu v adresáři?
  • 8. Jak dostanu do adresáře nové kontakty ze své databáze v xls?
  • 9. Je možné si vytvořit vlastní filtr?
  • 10. Jak dostat aktivity z Google kalendáře do CRM kalendáře?
  • 11. Potřebuju delegovat úkoly na více kolegů najednou.
  • 12. Je možné odeslat pozvánku na schůzku e-mailem?
  • 13. Co to je notifikace a k čemu slouží?
  • 14. Jak poslat nabídku klientovi e-mailem?
  • 15. Klient má více poboček. Jak je zaevidovat v adresáři?
  • 16. Vytvořil se mi lead. Jak jej převedu na jiný záznam v adresáři?
  • 17. Je možné změnit pořadí sloupců, zobrazit jiné v seznamovém pohledu klientů?
  • 18. K čemu je tlačítko Hromadná změna?
  • 19. Mám ve vzkazovníku spoustu nesmyslných komentářů. Jak je můžu smazat?
  • 20. Potřebuji uživatelům nastavit různé jazyky. Jde to?
  • 21. Jak dostat RAYNETí kalendář do mobilu? (návod pro Android)
  • 22. Co je název CRM?
  • 23. Proč z importovaného emailu vznikla soukromá aktivita?
  • 24. Jak poslat soubor do zákaznické péče zabezpečenou cestou?
Používá technologie Zendesk