Evidence Klientů je v raynetu stěžejní. Klienty si můžete vést jako firmy nebo fyzické osoby a spravovat si jejich evidenci jak v desktopové verzi, tak i v mobilní aplikaci. V tomto článku si ukážeme, jak v aplikaci pracovat:
Seznamový pohled klientů
Do seznamového pohledu Klientů se dostanete odkudkoliv v mobilní aplikaci klepnutím na menu (ikona tři čárky v levém horním rohu) » Klienti.
Zobrazí se seznamový pohled Klientů řazených abecedně. K vyhledání konkrétního Klienta použijte fulltextové vyhledávání nebo si klepnutím na tlačítko Mé záznamy vyberte pouze Klienty, jejichž jste Vlastníkem. V pravém horním rohu pod ikonou tři čárky najdete Filtr, díky kterému si můžete zobrazit Klienty podle konkrétních kritérií.
Ve spodní části mobilní aplikace pak najdete modré tlačítko plus, pomocí kterého založíte nového Klienta a v zápatí pak jednoduše můžete přejít na Nástěnku, do Kalendáře, fulltextového Vyhledávače nebo Notifikací.
Ze seznamového pohledu Klientů v mobilní aplikaci můžete rovnou zvolenému Klientovi:
- Zavolat
- Poslat SMS
- Poslat e-mail
Pro zavolání stačí Klienta v seznamu najít a klepnout na ikonu telefonního sluchátka » Zavolat. Klepnutím na tři tečky se pak dostanete do nabídky pro všechny tři akce. Nabídka se zobrazí pouze u Klientů s vyplněnými kontaktními údaji.
Detailní karta klienta
Klepnutím na Klienta v seznamovém pohledu se dostanete do jeho detailu, kde se můžete pohybovat mezi jednotlivými záložkami tak, jak jste zvyklí z desktopové verze.
V jednotlivých panelech můžete pomocí tužky upravit údaje v nich. Z panelu Sídlo klienta je možné Klientovi:
- Odeslat e-mail
- Odeslat SMS
- Zavolat
Klepnutím na ikonu navigace v mapě se dostanete do aplikace mapy, odkud si jednoduše naplánujete trasu. Úplně dole pak pomocí tužky přidáte Štítky.
V případě, že u Klienta evidujete Kontaktní osoby, uvidíte je na záložce Osoby, kde je možné těmto osobám opět Zavolat, Poslat SMS nebo E-mail. Klepnutím na vybranou osobu se dostanete na její detail.
Ostatní záložky Poznámka, Historie, Přílohy a Diskuze fungují stejně jako záložky v desktopové verzi raynetu. Ve všech záložkách můžete přidávat údaje pomocí modrého tlačítka plus.
Klepnutím na ikonu tři tečky v pravém horním rohu se dostanete do nabídky, kde je možné Přidat další záznam ke Klientovi, Exportovat Klienta do PDF, nastavit Bezpečnost nebo Klienta Smazat.
U cenových plánů PROFESSIONAL a ENTERPRISE je možné i v mobilní aplikaci využít funkci RAYNET AI.
Po kliknutí na tlačítko RAYNET AI se zobrazí nabídka se třemi možnostmi:
- Shrnutí 360°
- Shrnutí v čase
- Shrnutí obchodování.
Po výběru jedné z těchto možností se otevře nové okno, ve kterém se začne generovat text. Text si poté můžete nechat Přečíst nahlas, Zkopírovat, Obnovit, nebo akci úplně Zrušit.
Ve spodní části aplikace se dostanete jedním klepnutím do Kalendáře, Fulltextového vyhledávače nebo Notifikací.
Tip: Pro rychlé založení Klienta můžete využít funkci Skenování vizitek anebo také Rychlou poznámku.