Mobilní aplikace je rozdělena do několika částí. V tomto článku si ukážeme jednotlivé sekce.
Hlavní stránka
Po přihlášení do mobilní aplikace se automaticky zobrazí Nástěnka. V pravém horním rohu si můžete pod tlačítkem Nastavení zvolit, které panely se na Nástěnce budou zobrazovat. Panely je možné si libovolně přeskupit a to přidržením prstu na záhlaví panelu a posunutím.
Ve spodní části mobilní aplikace najdete panel, ze kterého se jedním kliknutím přesunete do Kalendáře, Fulltextu, Notifikací a zpátky na Nástěnku.
Menu
Hlavní Menu najdete v levém horním rohu pod ikonou tři čárky. Odtud se rychle dostanete na seznamový pohled jakéhokoliv typu záznamu v CRM. Je zde také ikona Nastavení, pod kterou se skrývá nastavení:
- Volitelných polí
- Tlačítek vlastních akcí
- Aktivit
- Ovládání a bezpečnost
- Mapová navigace
Pokud se chcete z mobilní aplikace odhlásit, klepněte na odhlašovací tlačítko.
Modré plus
Modré tlačítko plus slouží v mobilní aplikaci k přidání libovolného typu záznamu. Můžete si tak rychle založit Aktivitu, Obchodní případ, Klienta, Kontaktní osobu, Nabídku, Objednávku, Projekt, Produkt, Ceník nebo přidat Dokument.
V nabídce je taky vychytávka v podobě Rychlé poznámky. Ta slouží k rychlému zaznamenání textu, přidání souboru, audio záznamu nebo fotografie. Text můžete také jednoduše namluvit, takže se nemusíte zdržovat psaním. Po odeslání se poznámka uloží a najdete ji v desktopové verzi raynetu. Tato funkce vám skvěle poslouží např. v terénu.
Kalendář
Velmi mocným nástrojem je Kalendář v mobilní aplikaci. Na první pohled v něm uvidíte všechno, co máte naplánováno nebo splněno. Snadno si jakoukoliv aktivitu také přidáte nebo upravíte. V pravém horním rohu je možné zadat si v Kalendáři Filtr a pomocí tlačítka tři tečky si změnit pohled Kalendáře na denní, týdenní nebo měsíční. Více o tom, jak se v Kalendáři pohybovat zjistíte v tomto článku.