Přidání nebo odebrání uživatele může v raynetu provést pouze administrátor. Přidat můžete až 100 uživatelů a to jak v placené, tak i ve zkušební verzi. Pokud přijde potřeba počet ještě navýšit, obraťte se na naši podporu.
U placené verze se nově přidaný uživatel započte až v následující fakturaci (bude dopočítána poměrná částka z předplaceného období).
Přidání uživatele
Pro přidání uživatele klikněte na vaše jméno (v pravém horním rohu obrazovky) » Nastavení.
Vyberte Uživatelské účty a zvolte zelené tlačítko Přidat další uživatele.
Vyplňte formulář pro založení nového uživatele a klikněte na tlačítko Přidat uživatele. Pokud chcete přidat uživatele, kterého jste v minulosti odstranili, zvolte možnost Vybrat kolegu, kterého už v raynetu evidujete.
Každému uživateli je potřeba definovat také roli (na výběr máte Adminstrátora, Na plný plyn, S omezením, Ke čtení). Více informací k uživatelským rolím najdete v tomto článku.
Odebrání uživatele
K odebrání uživatelů se dostanete stejnou cestou, tedy kliknutím na vaše Jméno » Nastavení » Uživatelské účty. Uživatele odeberete křížkem, který se zobrazuje na jeho kartě.
Důležité: U vlastní karty ikonu křížku nenajdete. Admina totiž může odebrat pouze druhý admin. V případě, že potřebujete odebraného uživatele nahradit novým, rozhodně nedoporučujeme přepisovat data existujícího uživatele, ale původního uživatele odebrat a nového vytvořit.
Odstraněním uživatele nepřijdete o žádná data. Záznamy, které byly uživatelem založeny nebo jejichž je vlastníkem, v raynetu zůstanou. Vlastnictví záznamů můžete podle potřeby předat jinému uživateli pomocí Hromadné změny vlastníka.
Dostanete se k ní kliknutím na vaše jméno » Nastavení » Hromadná změna vlastníka.
Podrobněji se Hromadné změně vlastníka věnujeme v tomto článku.
Pokud se potřebujete podívat na historické záznamy odebraného uživatele, kdykoliv si můžete záznamy v seznamu (Klientů, Kontaktních osob, Obchodních případů aj.) vyfiltrovat. Stačí si zde připnout filtr Vlastník a v něm zobrazit již neaktivní vlastníky (budou přeškrtnutí).
V případě, že používáte placenou verzi CRM, snížení počtu licencí se projeví v následující fakturaci.