Stažení mobilní aplikace
Mobilní aplikaci RAYNET CRM je možné používat v systémech Android a iOS. Aplikace je funkční pouze v online režimu.
- Aplikaci pro Android stáhnete na Google Play
- Pro iOS najdete aplikaci na App Store
Tip: Pokud se vám nedaří aplikaci nainstalovat, může to být tím, že máte málo místa na disku (doporučujeme alespoň 100 MB volného místa) nebo málo paměti. Promazání nepotřebných souborů nebo nevyužívaných aplikací a následný restart telefonu by měl pomoci.
Rozhraní, které používáte na svém mobilním zařízení (mobilní telefon, tablet) a nainstalovali jste si jej buď z Google Play anebo z App Store má pro možný provoz mobilní aplikace RAYNET CRM určité požadavky.
Požadavky na hardware:
- 4GB RAM, 4-jádrový procesor, 100 MB volného místa
- Rozlišení od cca 1400 x 800
- Doporučená zařízení: iPhone 11 a vyšší (iOS), Samsung 10 a vyšší (Android)
Požadavky na software:
- Operační systém iOS 12 (a vyšší) nebo Android 7 (a vyšší) a jejich centrální on-line obchody s aplikacemi, tedy App Store (pro iOS) a Google Play (pro Android).
Přihlášení do mobilní aplikace
Pro přihlášení je nutné vyplnit váš přihlašovací e-mail a heslo.
Pokud používáte více raynetích účtů, mobilní aplikace vás vyzve k doplnění názvu účtu, do kterého se chcete přihlásit.
Název vašeho CRM účtu najdete v desktopové verzi raynetu pod svým jménem » O aplikaci RAYNET CRM.
Zobrazí se dialogové okno s názvem instance.
Teď už se stačí jen přihlásit a objevovat všechny možnosti a funkce, které mobilní aplikace nabízí. Více se o nich dozvíte i v tomto článku.
Jednou z vychytávek je např. založení Rychlé poznámky nebo Naskenování vizitky pouhým podržením ikony aplikace RAYNET CRM a následným výběrem funkce.