Datum vydání 05. 10. 2022
Navigační kalendář
Zásadně jsme vylepšili zakládání aktivit. Nově se při zakládání aktivity (Schůzky, Úkolu, Telefonátu, ...) zobrazuje také malý Navigační kalendář, který vám prozradí, jak máte rozvržen konkrétní den, nebo jak jsou na tom s dispozicí vaši kolegové. Rovnou tak najdete ideální prostor pro své nebo společné aktivity.
Primárně se v Navigačním kalendáři zobrazují pouze vaše aktivity. Jakmile přidáte do účastníků své kolegy (uživatele CRM), do kalendáře se propíší také jejich aktivity (za předpokladu, že je máte viditelné). Editace názvu, data, začátku a trvání aktivity se rovnou promítá do navigačního kalendáře. Zároveň v něm lze posouvat a měnit délku nové aktivity.
Pokud je aktivit v jednom dni příliš mnoho (30 a více), Navigační kalendář je nezobrazí a ukáže se v něm pouze obrázek s informací o tom, že množství aktivit je nezobrazitelné.
Vlastní šablony viditelné na obchodním případu podle typu obchodu
Další novinkou je možnost si u Vlastních šablon na Obchodním případu nastavit pro jaké Typy prodeje a jejich Stavy bude exportní šablona viditelná.
Klikněte na své jméno » Nastavení » Vlastní šablony. Zde pak zvolíte editaci již vytvořené šablony pod Obchodním případem nebo vytvoříte novou šablonu. Následně se zobrazí okno pro nahrání dokumentu, v jehož spodní části najdete tlačítko Nastavení viditelnosti pro typy obchodu.
Po kliknutí na toto tlačítko si můžete vybrat, zda bude šablona viditelná pro všechny Obchodní případy nebo jen určité Typy a Stavy prodeje.
Při zvolení druhé možnosti označte konkrétní Typy projede (se všemi Stavy) nebo pomocí šipky otevřete přehled jednotlivých Stavů a z nich si vyberte žádoucí. Vše nakonec uložte.
Automatická nápověda u volitelných polí
U všech typů Volitelných polí může nyní administrátor nastavit Nápovědu pro vyplnění pole (v maximálním rozsahu 255 znaků).
Stačí přejít do Nastavení » Nastavení evidence » vybrat typ záznamu (Klient, Obchodní případ atd.) » upravit. V dialogovém okně pro úpravu pole pak zvolíte možnost Zobrazovat včetně textové nápovědy, doplníte text a kliknete na tlačítko Uložit.
Na detailní kartě záznamu, v našem případě Klienta, se Nápověda zobrazí po najetí kurzoru myši na dané Volitelné pole. To je zároveň zvýrazněné podtržením.