Datum vydání 13. 5. 2022
Nové seznamové pohledy
Veškeré seznamové pohledy prošly velkou změnou designu. S touto změnou jsme přidali i nové funkce týkající se zejména filtrování a hromadné změny. Tato aktualizace se týká veškerých seznamových pohledů, tedy u Klientů, Kontaktních osob, Leadů, Obchodních případů, Nabídek, Objednávek, Projektů, Produktů, Ceníků, Přehledu aktivit, Úkolů, Schůzek, Událostí, E-mailů, Telefonátů, Dopisů, a Dokumentů.
Kompletní článek k seznamovým pohledům najdete ZDE.
1. Zobrazení seznamových pohledů
- Jak jsme zmínili v úvodu, seznamové pohledy prošly designovou změnou, stále ale platí, že pořadí sloupců a jejich šířku můžete měnit tahem myši.
- Abecední filtrování se nově zobrazuje na levé straně seznamu a je potřeba si jej aktivně zapnout.
2. Filtrování
- Pokročilý filtr má novou podobu, nyní se nachází pod modrým tlačítkem Filtrování a jednotlivé parametry filtrování je potřeba si do filtru přidat. Kromě uložení filtru pro opakované použití nově umožňujeme také nasdílení s dalšími uživateli. S uloženým filtrem máte možnost uložit si i výběr sloupců a jejich pořadí. Více o novém filtrování najdete v článku ZDE.
3. Hromadná změna
- Na začátku každého řádku seznamu nově najdete zatržítko. Při výběru min. jednoho řádku se objeví zelená tlačítka. Mezi nimi je i tlačítko Editovat, které slouží k hromadné změně záznamů.
- V rámci hromadné změny záznamů můžete editovat, tzn. změnit obsah konkrétního pole, např. Kategorie. Dále můžete změnit vlastníka, přidat a odebrat štítky, upravit Bezpečnostní úroveň a také zamknout a odemknout záznamy. Podrobný návod k hromadné změně záznamů najdete v samostatném článku ZDE.
4. Hromadné vytváření obchodních případů
- Dalším zeleným tlačítkem, které se objeví při zaškrtnutí řádků je +Vytvořit. Díky tomuto tlačítku vytvoříte vybraným Klientům nový Obchodní případ se stejnými parametry. Podrobné informace o této akci najdete v článku ZDE.
5. Hromadné vytváření aktivit
- Stejně jako u výše zmíněných Obchodních případů, můžete pomocí tlačítka +Vytvořit zadat více Klientům a Kontakntím osobám najednou libovolnou Aktivitu. Detailní informace o hromadném vytváření Aktivit najdete v článku ZDE.