Hromadné vytváření Obchodních případů vám ulehčí práci tehdy, když potřebujete založit Obchodní případy se stejnými parametry pro více kontaktů. Obchodní případy můžete vytvořit ze seznamového pohledu Klientů nebo Kontaktních osob.
My si tuto akci ukážeme na seznamovém pohledu Klientů. Nejprve je potřeba zvolit Klienty, u kterých chcete založit nové Obchodní případy. Po vybrání Klientů, se objeví zelené tlačítko +Vytvořit. Kliknutím na toto tlačítko se rozbalí roletka, kde je potřeba zvolit možnost Vytvořit Obchodní případ. Hromadně můžeme takto vytvořit maximálně 200 Obchodních případů.
Objeví se dialogové okno pro vyplnění údajů. Obchodní případ je potřeba pojmenovat (ve výchozím stavu je nastaveno: "Příležitost u Název klienta"). Předmět je možné editovat vepsáním textu a zvolením parametrů Název Klienta a Město klienta. Parametry vložíte do názvu kliknutím na ikonu plus. Najetím myši na parametr se vám zobrazí možnost položku Odebrat.
V dialogovém okně můžete dále vyplnit Konečnou cenu, Stav, Kategorii, Pravděpodobnost a případně Obchodní případy zařadit do Projektu pomocí tlačítka +Přidat.
Po kliknutí na tlačítko Potvrdit se vytvoří Obchodní případy, které si zobrazíte kliknutím na Otevřít seznam Obchodních případů.
Otevře se seznamový pohled nově vytvořených Obchodních případů.
Obchodní případy lze vytvořit i ze seznamového pohledu Kontaktních osob.
U Kontaktních osob si do názvu Obchodních případů můžete přidat kromě Názvu Klienta a Města Klienta také Jméno osoby.