Datum vydání 15.3.2022
Novinky v integraci se Shoptetem
Dobrá zpráva pro uživatele využívající propojení se Shoptetem. Nyní můžete na jeden raynetí účet napojit více e-shopů. Změna musí být provedena za pomocí naší podpory, takže nás neváhejte kontaktovat.
Odkaz na kontakty najdete i v administraci Shoptet rozšíření (Nastavení » Rozšíření » Shoptet).
Novinky v online podepisování
Opět pro Vás máme několik vylepšení v Online podepisování, takže pokud online podpisy v raynetu aktivně využíváte, zbystřete:
1. Možnost nastavení výchozího uživatele pro podpis (za vaši stranu)
- V administraci Online podepisování můžete vybrat výchozího podepisujícího za vaši stranu. To znamená, že tento uživatel bude automaticky vyplněn jako podepisující (namísto vlastníka záznamu). Jednoduše si tak jako primárního podepisujícího nastavíte například jednatele společnosti. Nejdříve je potřeba jít do administrace Online podepisování, tedy Nastavení » Rozšíření » DigiSign » Nastavení.
- Poté si zobrazte rozšířená nastavení.
- Tady vyberete výchozího uživatele pro podpisy za vaši stranu.
2. Předvolený jazyk a výchozí obsah odesílaného e-mailu
- Nově si můžete předdefinovat obsah e-mailu, který budete posílat. Pokud navíc máte zatrženou možnost Při vytváření nového dokumentu zobrazit nabídku pro výběr jazyka, můžete si nadefinovat obsahy ve všech dostupných jazycích. Pokud tuto volbu zaškrtnutou nemáte, definujete obsah e-mailu jen pro výchozí jazyk.
- V rámci předdefinovaného obsahu e-mailu můžete využít i parametry pro doplnění údajů k podepisovanému dokumentu. Vysvětlivku najdete pod ikonou otazníku.
3. Možnost filtrování zneplatněných dokumentů
- V pokročilém filtru (U Klientů, Kontaktních osob, Obchodních případů, Nabídek a Objednávek) jsme přidali možnost filtrovat i v rámci zneplatněných dokumentů.
4. Odmítnutí podepisovaného dokumentu
- Příjemce podepisovaného dokumentu může podpis odmítnout.
- Dokument a zároveň i podepisující se označí jako Odmítnutý.
- Podle stavu Odmítnuto pak můžete i filtrovat v Pokročilém filtru.
5. E-mail o podepsaném dokumentu
- V podepisovaném dokumentu není povinné udávat podepisujícího za vaši stranu. Typicky v případech, kdy potřebujete dokument poslat pouze od klienta. Nyní jsme přidali novinku, kdy v takovém případě dostane notifikační e-mail o podepsaném dokumentu ten uživatel, který dokument odesílal.
Hromadná změna výchozí úrovně bezpečnostních úrovní
- Pokud pracujete s Bezpečnostními úrovněmi, máte možnost každému jednotlivému uživateli nastavit tzv. Výchozí bezpečnostní úroveň. Ta určuje, do jaké úrovně budou záznamy, založené tímto uživatelem, spadat ihned po založení. Nově jsme přidali možnost určit Výchozí bezpečnostní úroveň pro všechny typy záznamů najednou, bez nutnosti vybírat úroveň pro každý typ zvlášť.
- V Nastavení » Uživatelské účty » vyberte účet konkrétního uživatele.
- V oprávnění uživatele zvolte Nastavení výchozí bezpečnostní úrovně.
- Vyberte si z roletky bezpečnostní úroveň, kterou použijete pro všechny typy záznamů.