Obchodní nástěnka v raynetu poskytuje vizuální přehled o všech otevřených Obchodních případech, tedy těch, které nejsou ve Výhře, Prohře, nebo ve stavu Zrušeno.
Najdete ji v Hlavním menu » Obchod » Obchodní nástěnka.
Jednotlivé sloupce odpovídají Stavům, které máte definovány u Obchodních případů.
Pokud máte zapnuto rozšíření Typy obchodu, můžete mezi nimi přepínat. Každý typ pak má svou vlastní nástěnku s odpovídajícími Stavy.
Přetažením z jednoho sloupce do druhého můžete jednoduše změnit Stav Obchodního případu.
V případě, že používáte Povinná pole, budou zohledněny i při této změně Stavu. Pokud povinné pole nevyplníte, nebude možné změnu dokončit.
Pokud na Obchodní případ kliknete pravým tlačítkem myši, otevře se roletka s následujícími možnostmi:
- Vytvořit navazující záznam,
- Upravit,
- Zvýraznit,
- Rozdělit
- Výhra,
- Prohra,
- Zrušeno.
Na dalším obrázku vidíte Zvýraznění. Můžete si tak například označit důležité Obchodní případy.
Barevné označení v rohu konkrétního Obchodního reflektuje jeho Kategorii. Najetím myši zjistíte i název Kategorie.
V rámci Obchodní nástěnky můžete přidat nový Obchodní případ, kliknutím na Zelené plus, nebo pracovat s Filtrováním.
Kliknutím na tlačítko Filtrování si vyfiltrujete Obchodní případy, které chcete na Nástěnce vidět. Filtr si můžete také pojmenovat a Uložit.
Na Obchodní nástěnce najdete možnost připnutí vlastních filtrů včetně jejich správy.