Funkce zamknutí záznamu slouží ke znemožnění jakékoliv další editace záznamu (např. Klienta, Obchodního případu, Události). Zamknout i znovu odemknout záznam smí pouze jeho Vlastník nebo Administrátor.
Tato funkce se hodí v situaci, kdy víte, že váš záznam je finální - nepotřebujete jej dále editovat a zároveň nechcete, aby kdokoliv z jiných uživatelů měl povoleno vaše data dodatečně pozměnit.
K zamknutí se dostanete z detailní karty záznamu (v našem případě Schůzky) po kliknutí na tlačítko tři tečky » Bezpečnost.
Jste-li vlastníkem záznamu (nebo administrátorem) v Bezpečnosti budete mít dostupný posuvník pro Zamknutí záznamu.
Po zamknutí se vytvoří na detailní kartě ikona zámku a již nebude možné na Schůzce cokoliv měnit. Aktivní zůstane pouze záložka Diskuze.
Opětovné Odemknutí záznamu může provést jen vlastník schůzky nebo administrátor, nikdo jiný. V případě, že nejste vlastníkem ani administrátorem, v Bezpečnosti nebude tlačítko Zamknout ani Odemknout dostupné.
Zakázání odemykání záznamů
Jako administrátor můžete uživatelům s rolí Na plný plyn nebo S omezením nastavit, že nesmí odemykat uzamčené záznamy. V takovém případě zamčený záznam neodemkne nikdo jiný než administrátor, tedy ani samotný vlastník.
Tip: Tímto způsobem lze řešit např. i scénář kontroly nadřízeným, kdy uživatel, který je vlastníkem záznamu, zamčením potvrdí, že má záznam zpracován. Administrátor má pak jistotu, že ho dodatečně nikdo (včetně vlastníka) neupravil.
K nastavení oprávnění se dostanete prokliknutím na Vaše jméno » Nastavení » Uživatelské účty » vyberete uživatele » Oprávnění uživatele » Individuální oprávnění.