Výkon prodejního trychtýře zobrazuje, jak se daří posouvat Obchodní případy jednotlivými fázemi Prodejního trychtýře. Díky tomu můžete identifikovat silná i slabá místa ve vašem obchodním procesu.
Analýzu najdete v Hlavním menu » Analýzy » Výkon prodejního trychtýře.
V analýze vidíte jednotlivé Stavy Obchodních případů. Dozvíte se zde, jaká je průměrná doba, kterou se Obchodní případy v daném Stavu nachází (vlevo) a kolik se jich momentálně v daném stavu nachází (vpravo).
U každého stavu také najdete, kolik procent Obchodních případů pokračovalo do dalšího Stavu, kolik jich zůstalo v otevřeném Stavu, a kolik bylo uzavřeno Prohrou.
Ve spodní části grafu se pak proklikem dostanete na seznam Obchodních případů v jednotlivých Stavech: otevřených, Výhra, Prohra a Zrušeno.
Součástí analýzy je i Pokročilý filtr. Ten si můžete libovolně zobrazit nebo skrýt.
V Pokročilém filtru můžete provádět následující akce:
Pokud tedy filtr chcete uložit pro další účely, kliknete na Uložit filtr » pojmenujete jej.
Uložené filtry pak uvidíte v záhlaví analýzy, kde je můžete připnout a také spravovat.
Graf si můžete i vytisknout, tuto možnost najdete také v záhlaví analýzy, pod třemi tečkami.