Potřebujete poslat dopis nebo zásilku Klientovi a nechcete na ni zapomenout? Naplánujte si do Kalendáře aktivitu Dopis. Na pár kliknutí vytisknete adresní štítek a odesílání pošty bude snazší.
Založení dopisu
1. Dopis můžete založit přímo z Kalendáře. Klikněte na libovolné místo v Kalendáři a vyberte typ aktivity » Dopis. Je potřeba vyplnit název dopisu a adresáta (Kontaktní osobu nebo Klienta).
2. V případě, že chcete poslat dopis nebo zásilku jednomu konkrétnímu Klientovi, doporučujeme založit Dopis přímo z detailní karty Klienta » Zelené plus » Dopis.
3. Pokud Dopis posíláte více Klientům, typicky například PFko před koncem roku, nejjednoduší cesta pro založení je z Hlavního menu » Aktivity » Dopis » Zelené plus.
V dialogovém okně je opět potřeba vyplnit název a jednoho adresáta (Klienta nebo Kontaktní osobu).
Jakmile budete mít Dopis uložen, v detailní kartě přidáte další adresáty.
4. Dopisy si můžete založit i hromadně a to ze seznamového pohledu Klientů nebo Kontaktních osob. Stačí, když si v seznamu kontaktů vyberete ty, ke kterým chcete Dopisy založit. Objeví se tlačítko +Vytvořit. Kliknutím na toto tlačítko se rozbalí roletka, kde je potřeba zvolit možnost Naplánovat Aktivitu. Více informací o hromadném vytvoření Aktivit se dozvíte v tomto článku.
Adresní štítky
Jak jsme zmínili v úvodu, největší výhodou evidování Dopisů je možnost vytisknout si adresní štítky. Po přidání všech adresátů klikněte v detailní kartě Dopisu na tři tečky » Adresní štítky.
Adresní štítky se exportují do PDF. Tento soubor pak stačí poslat do tiskárny.
Tip: Pokud chcete adresní štítky vytisknout na lepící etikety, doporučujeme vybrat formát etiket A4 bílé 68mm x 36mm.