Telefonát v raynetu můžete naplánovat sobě i kolegům. Ten se následně zobrazí v Kalendáři toho, komu je přidělen. Doporučujeme v raynetu evidovat veškerou telefonickou komunikaci, tedy i když někdo zavolá vám. Jakmile hovor skončí, zapište si stručně obsah hovoru do raynetu, díky tomu budete mít přehled o všem, co jste s Klienty řešili.
Založení telefonátu
1. Telefonát si nejsnáze založíte přímo z Kalendáře. Stačí kliknout na libovolné místo v Kalendáři a vybrat typ aktivity » Telefonát.
V dialogovém okně pak musíte doplnit Název a Klienta.
Pokud plánovaný Telefonát není pracovní, můžete si jej zaevidovat jako soukromý. Nezapomeňte vše uložit.
2. Telefonát můžete založit také z přehledu aktivit, tedy přes Hlavní menu » Aktivity » Telefonáty » Zelené plus.
3. Pokud si potřebujete s Klientem zavolat a probrat konkrétní věc, například Nabídku, doporučujeme si Telefonát zaevidovat přímo z daného záznamu, tedy detailní karty Nabídky, kliknutím na zelené plus » Telefonát.
V kontextu naplánovaného Telefonátu tak rovnou uvidíte, co jste probírali (např. konkrétní Nabídku).
4. Telefonáty si můžete založit i hromadně a to ze seznamového pohledu Klientů nebo Kontaktních osob. Stačí, když si v seznamu kontaktů vyberete ty, ke kterým chcete Telefonáty založit. Objeví se tlačítko +Vytvořit. Kliknutím na toto tlačítko se rozbalí roletka, kde je potřeba zvolit možnost Naplánovat Aktivitu. Více informací o hromadném vytvoření Aktivit se dozvíte v tomto článku.
Připomenutí telefonátu
Užitečnou funkcí, kterou u Telefonátu můžete využít, je Připomenutí. Naplánujete jej v detailním zobrazení Telefonátu » tři tečky » Nastavit připomenutí.
Opakování telefonátu
Pokud máte v agendě pravidelně opakující se Telefonáty, určitě využijete funkci Opakování. Opět ji najdete přes tři tečky » Vytvořit opakování.
O dalších akcích, které můžete u aktivit spustit, se dozvíte v článku zde.