SupportBox je český software pro zákaznickou péči. Kromě e-mailové komunikace umožňuje komunikaci přes live chat, telefon, Facebook Messenger a Instagram. Veškerou komunikaci propojuje do jednoho zákaznického centra, které funguje efektivně, jednoduše a z velké části i automaticky, což usnadňují také nasazení chatboti a AI funkce. SupportBox vytvořil integraci s raynetem a my Vám ji v krátkosti představíme.
Co integrace se SupportBoxem umí
Díky integraci uvidíte u příchozí zprávy v SupportBoxu všechny důležité informace o Klientovi, které máte evidované v raynetu.
U zprávy se vám zobrazí:
- Název klienta,
- Adresu,
- Obchodní případy,
- Zadané úkoly,
- Naplánované schůzky,
- Historii komunikace,
- Vystavené faktury.
Zároveň máte k dispozici i tlačítko pro rychlé prokliknutí do raynetu, tak se dostanete rovnou na detailní kartu Klienta.
Pokud Klient v raynetu ještě není evidovaný, máte možnost si jej rovnou do raynetu přidat jako Lead.
Zapnutí integrace
Kompletní návod jak integraci v SupportBoxu zapnout najdete v jejich návodu ZDE.
Důležité: S veškerými dotazy se prosím obraťte přímo na podporu SupportBoxu, a to na číslo +420 778 443 348, nebo na e-mail info@supportbox.cz.