Notifikace v mobilní aplikaci zobrazují oznámení o důležitých změnách záznamů v raynetu, jako je např. změna vlastnictví vašeho záznamu nebo upozornění na začátek Aktivity.
Jak notifikace zapnout
Aby se vám zobrazovaly Notifikace v mobilní aplikaci, je potřeba je nejprve zapnout v desktopové verzi raynetu. Tuto akci může provést buď administrátor v Nastavení, nebo i uživatel ve svém Profilu, pokud má k tomu oprávnění. Pro upozornění v mobilu stačí zatrhnout notifikaci typu Mobilní appka u jednotlivých typů notifikací. Více se o zapnutí notifikací dozvíte v tomto článku.
V mobilní aplikaci pak dostanete tzv. push notifikaci, jak jste zvyklí z jiných aplikací. Kliknutím na notifikaci se pak dostanete na konkrétní záznam v aplikaci.
Povolení notifikací ve vašem zařízení
Zobrazování upozornění je potřeba povolit i ve vašem mobilním zařízení. U operačního systému iOS přejděte do systémového nastavení aplikací a zde najděte aplikaci raynet CRM a oznámení povolte.
Pokud používáte operační systém Android, pak si najděte aplikaci raynet CRM v Nastavení ve Správě aplikací a opět povolte oznámení.
V případě, že máte vše správně nastaveno a oznámení stále nepřicházejí, může být chyba v nastavení řízení spotřeby. Některá mobilní zařízení (např. HUAWEI) aplikacím blokují různé nativní služby včetně notifikací.
Přejděte tedy do Nastavení » Obecné » Baterie » Zavřít aplikace na zámku obrazovky (pokud tuto položku máte k dispozici) a vyjměte aplikaci raynet CRM ze seznamu aplikací, které systém tímto způsobem blokuje.