Mobilní aplikace umožňuje zobrazovat oznámení o důležitých událostech v raynetím CRM, jako je např. změna údajů Vašeho záznamu nebo upozornění na začátek Aktivity, u které jste si nastavil(a) připomenutí.
Jak notifikace zapnout
Notifikace si zapnete přímo v mobilní aplikaci. Nejdříve přejděte v Hlavním menu do Nastavení.
V okně Nastavení zaškrtněte položku Notifikace:
Zde si vyberete, o kterých událostech chcete být notifikováni, možnosti jsou následující:
- Připomenutí začátku aktivity: oznámení se pošle v zadaný čas před začátkem aktivity
- Připomenutí deadline úkolu: oznámení se pošle po uplynutí deadline úkolu
- Vypršení platnosti nabídky: oznámení se pošle v okamžiku, kdy Vaše nabídka pozbyla platnosti
- Příspěvek ve sledované diskuzi: pokud sledujete diskuzi a kolega do ní zapíše nový nebo změní existující příspěvek, tak Vám o tom přijde oznámení
- Změny v záznamech aktivit: systém Vás upozorní na změnu hlavních atributů aktivity (jako je např. vlastník, stav, předmět aktivity, naplánování nebo deadline)
- Změny v ostatních záznamech: systém Vás upozorní na změnu hlavních atributů (název, stav, vlastník apod.) jiných záznamů než aktivit (klienti, osoby, obchodní případy atd.)
Povolení notifikací ve vašem zařízení
Nakonec si ověřte, že máte ve vašem zařízení pro aplikaci povolené zobrazování upozornění. To zjistíte v systémovém nastavení aplikací, kde najdete aplikaci RAYNET CRM. Zde zkontrolujte, zda máte pro RAYNET CRM povoleno zobrazování upozornění.
Pokud notifikace stále nefungují
Pokud Vám ani po správném nastavení oznámení stále nepřicházejí, pravděpodobně ještě budete muset změnit nastavení řízení spotřeby. Zejména HUAWEI zařízení jsou v tomto ohledu velmi agresivní a aplikacím blokují různé nativní služby včetně notifikací.
Přejděte tedy do Nastavení » Obecné » Baterie » Zavřít aplikace na zámku obrazovky (pokud tuto položku máte k dispozici).
Vyjměte aplikaci RAYNET CRM ze seznamu aplikací, které systém tímto způsobem „řídí“. Systém tak přestane raynetí aplikaci blokovat přístup k nativním službám.