Pod slovem Lead si představte každého potenciálního zákazníka v prvopočátku jeho zájmu o váš produkt nebo službu. Leady se v raynetu používají, když zájemce prozatím nechcete evidovat v adresáři Klientů. Například potřebujete nejprve rozhodnout, zda se jedná o relevantní obchodní příležitost.
Lead převedete na Klienta nebo Kontaktní osobu jakmile je jasné, že se z Leadu stane obchodní příležitost. Zároveň můžete při převodu založit i Obchodní případ a Projekt. Jak na to, si ukážeme v tomto článku.
Převádění leadu
Klient a Kontaktní osoba
Pokud u Leadu znáte název společnosti i konkrétního člověka, můžete si vytvořit nového Klienta a k němu rovnou Kontaktní osobu. V případě, že nevíte o žádné Kontaktní osobě, založte si pouze nového Klienta. Stejně tak, můžete lead převést jen na Kontaktní osobu bez vazby na jakéhokoli Klienta, nebo kontakt rovnou na Klienta napojit (ať už existujícího nebo nového).
-
Obchodního případ: Ke Klientovi (případně Kontaktní osobě) si můžete současně vytvořit i Obchodní případ (nebo Lead napojit na již zaevidovaný Obchodní případ).
-
Vytvoření úkolu: Podobně můžete založit i Úkol. Například, když se Klientovi musíte zítra ozvat. Žádná obchodní příležitost vám neuplave.