Lead můžete převést na nového Klienta, případně i novou Kontaktní osobu. Zároveň můžete vytvořit i Obchodní případ a Úkol. To všechno lze udělat najednou, v jediném kroku.
Jak vypadá převádění Leadu v praxi?
-
Klient a kontaktní osoba: Jestli u Leadu znáte název společnosti i konkrétního člověka, můžete si vytvořit nového Klienta a k němu rovnou Kontaktní osobu. Pokud znáte jen společnost, můžete vytvořit pouze nového Klienta. Pokud znáte jen jméno osoby, můžete jej převést na Kontaktní osobu bez vazby na jakéhokoli klienta, nebo jej rovnou na Klienta napojit (ať už existujícího, či nového).
-
Obchodního případ: Ke klientovi (případně kontaktní osobě) si můžete současně vytvořit i Obchodní případ (nebo Lead napojíte na již zaevidovaný obchodní případ).
-
Vytvoření úkolu: Podobně můžete založit i úkol. Například, že se Klientovi musíte zítra ozvat. Žádná obchodní příležitost vám neuplave. :)