Datum vydání: 24.1.2020
Založení nového Klienta z detailu Aktivity
V detailu Aktivity (kromě Úkolu) v okně pro přidání participantů, přibylo tlačítko pro založení nového Klienta.
Rozšíření filtrů u analýz Vývoj zisku a Ziskovost OP
U analýz Vývoj zisku a Ziskovost OP je po rozbalení Parametrů Obchodních případů přidáno zatržítko pro filtrování obchodních případů jen s fakturou.
Rozšíření filtru v ABC analýze
V ABC analýze můžete filtrovat také podle rozmezí dnů.
Přidání rychlých filtrů do Knihovny dokumentů
V seznamu Dokumentů najdete dva rychlé filtry - Platný od a Platný do, pro filtrování dokumentů podle data zaevidování.
Rozšíření Pokročilého filtru Kontaktních osob
Pokročilý filtr Kontaktních osob obsahuje filtr Jazyk.
Mezi parametry Kategorie u klientů, na které jsou osoby navázány najdete filtr pro zobrazení fyzických osob.
Pokud využíváte propojení mezi firmami, můžete využít filtr Typu propojení a názvu konkrétní Mateřské společnosti. Stejný filtr najdete také v Pokročilém filtru Klienta.
Zneplatněné záznamy zobrazíte pomocí zatržítka Zobrazit neplatné. Zatržítko najdete také v Pokročilých filtrech Klienta, Obchodního případu, Nabídky, Objednávky.
Dodací adresa na dodacím listu
Při exportu dodacího listu z Obchodního případu se přenese také dodací adresa, kterou máte uvedenou v detailu Objednávky. Aby se dodací adresa zobrazila na dodacím listu, je třeba mít Obchodní případ a Objednávku synchronizovanou.
Export Obchodních případů do FlexiBee
Při exportu Obchodních případů do FlexiBee je možné přenášet Obchodní případy v různých stavech (ne jen ve stavu Výhra, jak tomu bylo doposud).
Volitelné sloupce v seznamu Klientů
Do seznamového pohledu Klientů můžete přidat Email 2 a Tel 2.
Úprava v řazení Štítků
Každý nově vytvořený štítek se zařadí jako první. Původně se nové štítky zařazovaly na poslední místo. U štítků, které jsou už vytvořené, se jejich pořadí nemění.