Datum vydání: 12.12.2019
Nová grafika oken
Okna pro vytváření záznamů dostala nový design. Více informací najdete v článku na blogu.
Duplikace Produktu v Obchodním případu
V detailu Obchodního případu můžete duplikovat už přidané Produkty. Na konci řádku každého Produktu klikněte na tečky a vyberte Duplikovat. Zduplikovaný Produkt se přidá vždy na konec seznamu produktů. Produkt můžete zduplikovat pokud je Obchodní případ otevřený (nemůže být v některém z koncových stavů - Výhra, Prohra, Zrušeno) a pokud na to máte oprávnění.
Import exportovaných kontaktů
Administrátorům přibyla do seznamu Klientů nová funkce a to export Klientů a Osob do speciální šablony, kterou mohou vložit do nového CRM a rovnou kontakty importovat (bez jakéhokoli kopírování z jedné šablony do druhé). Do šablony se vloží data, která jsou aktuálně vyfiltrována, max. ale 5000 kontaktů.
Odeslání pozvánky na schůzku v Historii Klienta
Při odeslání pozvánky na schůzku (z detailu Schůzky nebo Události) se v Historii Klienta a dané aktivity vytvoří nový e-mail, který má stejné informace, které jsou obsaženy v původní aktivitě, ze které byla pozvánka odeslána.
Souhrnné hodnoty v detailu Klienta a Osob podle Participantů
Pokud používáte rozšíření Participanti na OP, tak v detailu Klienta a Osoby přibyly 2 nové statistiky - Hodnota participací. Jedná se o konečné ceny Obchodních případů, kde je Klient nebo Osoba jako Participant. První údaj ukazuje součet vyhraných OP, druhý součet všech otevřených.
Tlačítko pro převod Leadu
V detailu Leadu najdete na pravé straně nový panel pro převod Leadu. Jeho funkčnost je úplně stejná, jako když kliknete na tlačítko tří teček a vyberete Převést lead na...
Nová položka pod tlačítkem Podpora
Pod tlačítko Podpora přibyla nová položka Jak na RAYNET, která vás odkáže na sérii výukových videí.