Fakturoid je online fakturační nástroj. Díky integraci mezi RAYNETem a Fakturoidem je možné z CRM přenášet Obchodní případy, ze kterých vzniknou ve Fakturoidu běžné nebo zálohové faktury.
Integrace je jednosměrná. Přenos probíhá ze směru CRM > Fakturoid.
Zapnutí integrace
Pro zapnutí integrace je třeba být administrátorem CRM. Pokud jím jste, klikněte na tlačítko Nastavení.
Vyberte Rozšíření a klikněte na dlaždici Fakturoid.
Klikněte na tlačítko Přidat.
Vyplňte údaje z vašeho Fakturoidu (vše najdete ve Fakturoidu pod názvem firmy > Nastavení > Uživatelský účet) a potvrďte tlačítkem Uložit.
Hotovo! Integrace je zapnutá.
Používání
Export Obchodního případu uděláte přímo z detailu Obchodního případu přes tlačítko tří teček > Export > Export do aplikace Fakturoid (export více Obchodních případů z jejich seznamového pohledu zatím není možný).
- Vyexportovat můžete Obchodní případ, který obsahuje alespoň jeden Produkt.
- Exportovaný Obchodní případ může být v libovolném Stavu.
Vyberte typ dokladu, který se má ve Fakturoidu vytvořit.
Po úspěšném přenesení dokladu se v Příloze Obchodního případu vytvoří odkaz na fakturu, která vznikla ve Fakturoidu.
Co se z CRM přenáší?
Z Obchodního případu se do faktury přenáší tato data:
- ID obchodního případu
- měna
- kurz
- poznámka (pokud používáte formátování textu, do faktury se přenese čistě jen text bez formátu)
- produkty
- název
- jednotková cena
- počet
- jednotka
- sazba DPH v %
Z Kontextu záznamu Obchodního případu se do Kontaktů ve Fakturoidu přenáší:
- název Klienta
- IČ
- DIČ
- IČ DPH (u SK Klientů)
- číslo bankovního účtu
- primární adresa
- ulice
- město
- PSČ
- stát
- tel1
- web
Pokud ve Fakturoidu již existuje daný Kontakt (kontrola probíhá primárně podle IČ a v druhé řadě podle názvu), tak se nový záznam nevytvoří, ani se současný nijak neaktualizuje.