Fakturoid je online fakturační nástroj, který nabízí jednoduchou a chytrou evidenci účetnictví. Fakturu vystavíte za minutu odkudkoli. Díky dostupným statistikám také snadno zjistíte, co vám vydělává nebo za co nejvíc utrácíte.
Co umí integrace s aplikací Fakturoid?
Díky integraci mezi raynetem a Fakturoidem je možné ze CRMka přenášet Obchodní případy, ze kterých vzniknou ve Fakturoidu běžné nebo zálohové faktury. Integrace je jednosměrná. Přenos probíhá ve směru z raynetu do Fakturoidu.
Zapnutí integrace
Zapnout rozšíření může pouze administrátor. Pro aktivaci klikněte v raynetu na své jméno » Nastavení.
Pokračujte na Rozšíření » Fakturoid. Klikněte na Aktivovat.
Údaje potřebné k aktivaci propojení najdete ve vašem Fakturoidu, kde je dále potřeba mít vyplněné fakturační a bankovní údaje.
Klikněte vpravo nahoře na název vaší firmy (jméno) » Nastavení » Uživatelský účet.
V raynetu pak zmíněné údaje doplňte a Uložte. Po návratu zpět do rozšíření vás aplikace vyzve ke znovunačtení. Tím je integrace spuštěná.
Na detailní kartě Obchodního případu v raynetu přibyde nová funkce pro Export do Fakturoidu. Najdete ji po rozkliknutí tlačítka tři tečky » Export » Export do aplikace Fakturoid.
Vyberte typ dokladu, který se má ve Fakturoidu vytvořit.
Po úspěšném přenesení dokladu se v příloze Obchodního případu vytvoří odkaz na fakturu, která vznikla ve Fakturoidu.
Důležité: Vyexportovat můžete Obchodní případ, který obsahuje alespoň jeden Produkt. Exportovaný Obchodní případ může být v libovolném Stavu. Export je dostupný pouze z detailní karty Obchodního případu (hromadný export ze seznamu Obchodních případů k dispozici není).
Jaké údaje se integrací přenáší
Z Obchodního případu se do Faktury přenáší tato data:
- ID obchodního případu
- měna
- kurz
- poznámka (pokud používáte formátování textu, do faktury se přenese čistě jen text bez formátu)
- produkty (název, jednotková cena, počet)
- jednotka
- sazba DPH v %
Z Klienta navázaného na Obchodního případ se do Kontaktů ve Fakturoidu přenáší:
- název Klienta
- IČ
- DIČ
- IČ DPH (u SK Klientů)
- číslo bankovního účtu
- primární adresa (ulice, město, PSČ, stát, Email, Tel 1, web)
Pokud ve Fakturoidu již existuje daný Kontakt, tak se nový záznam nevytvoří, ani se současný nijak neaktualizuje. Kontrola probíhá primárně podle IČ a v druhé řadě podle názvu.