Evidování aktivit vám pomůže vybudovat pevný a loajální vztah se svým zákazníkem. Kdykoliv se vám zákazník ozve, můžete se rychle podívat do CRM do jeho Historie a hned uvidíte, co všechno se s ním řešilo. Zároveň se nezapomenete zákazníkovi ozvat, když mu něco slíbíte. Protože u všech aktivit můžete nastavit připomenutí. :)
Založení aktivity
Novou aktivitu můžete založit hned několika způsoby:
- přes tlačítko Nový záznam, které najdete vlevo dole pod hlavním menu
- z Kalendáře
- z detailu záznamu Klienta, Kontaktní osoby, Obchodního případu atd.
- ze seznamového pohledu Aktivit
- automaticky přes integraci s telefonní ústřednou
Každý si určitě najde způsob, který mu bude nejvíce vyhovovat. Pro ukázku, jak s aktivitami pracovat, se níže dočtete o založení aktivity z detailu kontaktní osoby.
Založení aktivity z detailu Kontaktní osoby
V detailu kontaktní osoby klikněte na zelené kolečko plus a vyberte aktivitu, kterou chcete založit, např. telefonát.
Vyplňte předmět, který je pro založení telefonátu potřebný. Telefonát pojmenujte tak, ať z názvu víte, o co jde. Je zbytečné psát do názvu "telefonát". Toto poznáte podle ikonky aktivity:)
Pokud zakládáte telefonát, který už proběhl, klikněte na zatržítko Telefonát už proběhl. Automaticky se doplní aktuální datum a čas realizace, který můžete libovolně upravovat. Pro zapsání podrobností k aktivitě použijte pole Výsledek telefonátu.
Vyplňte datum, čas a délku trvání telefonátu. Vyplněním naplánování uvidíte aktivitu v kalendáři. Můžete nastavit i Připomenutí začátku aktivity.
Kdo aktivitu zakládá, je zároveň jejím Vlastníkem. Vlastníka aktivity můžete změnit. Např. vytváříte aktivitu za kolegu. Stačí kliknout na jméno vlastníka a ze seznamu uživatelů vybrat nového.
Každou aktivitu můžete obarvit a díky tomu v Kalendáři vizuálně uvidíte, jaké typy aktivit (červená = důležité, žlutá = provozní záležitosti, zelená = soukromé, atd.) vás daný den čekají.
Barvu vyberete v číselníku Kategorie (pokud barvy ještě nemáte nastaveny, klikněte zde na nápovědu, jak to provést).
Vazba na Příjemce telefonátu a Čeho se to týká už se automaticky předvyplnila (aktivita se totiž zakládala z detailu Kontaktní osoby, proto se propojení samo vytvořilo). Vytvořenou aktivitu najdete v Historii Klienta Altan Modrý s.r.o. a zároveň i Kontaktní osoby Olga Ibišková.
Do RAYNETu můžete evidovat i soukromé aktivity, např. besídka dětí, lékař, koncert atd. Slouží k tomu zatržítko Soukromá aktivita - bez vazby na klienta. Zatržením soukromé aktivity políčka pro vybrání Kontaktní osoby a Klienta zmizí (aktivita je dále viditelná pro ostatní uživatele. Zneviditelnění aktivity je možné udělat pomocí Bezpečnostní úrovně).
Každou aktivitu můžete zařadit do Bezpečnostní úrovně už při jejím zakládání (více o bezpečnostních úrovních najdete zde). Bezpečnostní úroveň vyberete kliknutím na ikonu zámku.