Volitelná pole vám poslouží v případě, kdy potřebujete evidovat cokoliv, na co v CRM systému nemáte připravené políčko. Proto si jednoduše vytvoříte svoje; vyberete formát a vymyslíte vlastní název nového panelu a samotných políček :-)
Podle volitelných polí můžete filtrovat, přidat je do seznamových pohledů nebo je mít v exportech do xls.
Volitelné pole lze přidávat ke všem typům záznamů. Po vytvoření volitelného pole vznikne automaticky nová záložka pojmenovaná Volitelná pole, kde se budou vytvářená políčka zobrazovat.
Volitelná pole může vytvářet pouze administrátor.
Milovníci videonávodů najdou nápovědu pro práci s volitelnými poli zde. Ostatní pokračují v čtení tohoto článku :-)
Pro vytvoření vlastního políčka Klikněte na Nastavení. To najdete přes své jméno v pravém horním rohu obrazovky.
Z levého menu vyberte Rozšíření ► Vytváření volitelných polí. Pokud už máte modul Aktivován, klikněte na Upravit nastavení. V případě, že jste jej ještě neaktivovali, klikněte na Aktivovat.
Vyberte, ke kterému typu záznamu chcete volitelné pole přidat.
Klikněte na tlačítko Vytvořit nové pole.
Vyberte formát políčka, např. roletka.
Napište, jak se bude nový panel a nové pole jmenovat. Vpravo uvidíte náhled, jak se vše po uložení zobrazí v RAYNETu.
Název pole může mít maximálně 15 znaků, ale pole Zatržítko má maximálně 25 znaků.
Pokud se po uložení Volitelného pole chcete vrátit Zpět do aplikace RAYNET CRM (nepotřebujete již v práci v Nastavení pokračovat), tak Vás systém vyzve ke znovu načtení aplikace. Díky tomu se nově vytvořené změny projeví v aplikaci RAYNET CRM.
V detailu Aktivity Telefonáty přibyla nová záložka Volitelná pole, kde najdete vytvořenou roletku.
Stejně tak ji najdete v seznamovém pohledu schůzek, v Pokročilém filtru schůzek a v exportu do xls.
Pokud si jako typ volitelného pole zvolíte roletku, jednotlivé položky roletky vytvoříte kliknutím na tlačítko Přidat položky.
Jak přidáte další volitelné pole do už vytvořeného panelu, se dozvíte zde :-)