Díky synchronizaci s Google kontakty můžete přenést vaše klienty a kontaktní osoby z adresáře do vašeho Google účtu.
- Synchronizace probíhá jednosměrně = pokud kontakt upravíte v přehledu Google kontaktů, změna se v adresáři CRM neprojeví.
- Pokud Google kontakty synchronizujete se svým mobilním telefonem, kontakty se automaticky přenesou i do adresáře v mobilu (na konci článku najdete nápovědu pro zapnutí synchronizace v iOS a v Androidu).
Nastavení synchronizace
Klikněte na Můj profil, který najdete v pravém horním rohu pod svým jménem.
Vyberte Google kontakty.
Vyberte, které kontakty chcete přenášet a do které složky v Google kontaktech se mají zařadit (vlastníci iPhonů vyberou variantu Pod štítek "RAYNET CRM" + do standardních Kontaktů). Nakonec klikněte na tlačítko Synchronizovat.
Pokud používáte více Google účtů, vyberte si jeden, se kterým RAYNET propojíte. Pokud jste v prohlížeči aktuálně přihlášeni k některému Google účtu, synchronizace proběhne právě s ním.
Potvrďte žádost o synchronizaci tlačítkem Povolit.
Jupííí, synchronizace proběhla úspěšně :)
Kontakty, které máte v RAYNETu, se začnou automaticky přenášet. Pokud jich v adresáři máte více, může přenos trvat delší dobu.
Zapnutí synchronizace v mobilu s iOS
Klikněte v iPhonu na Nastavení a vyberte Kontakty » Účty.
Poté klepněte na možnost Přidat účet. Vyberte Google a přihlaste se do svého Google účtu.
Vyberte, co vše chcete synchronizovat. Po uložení se kontakty začnou přenášet do adresáře v mobilu.
Zapnutí synchronizace v mobilu s Androidem
Klikněte v mobilu na Nastavení a vyberte Účty > Přidat účet > Google.
Přihlaste se do svého Google účtu a poté klikněte na Google.
Rozklikněte svůj účet a nastavte, co vše se má synchronizovat. Hotovo. Kontakty se začnou přenášet do adresáře v mobilu.