CRM kalendář si můžete snadno propojit s Google kalendářem. Synchronizace je obousměrná, což znamená:
- že aktivity budete moci měnit nejen v RAYNETu, ale také z prostředí Google kalendáře.
- že můžete v Google kalendáři aktivity vytvářet a dokonce je přiřazovat k vybraným kontaktům nebo třeba obchodním případům.
Pokud vás zajímá, jak synchronizaci nastavit a jak vlastně funguje, mrkněte na krátký videonávod. Jestli dáváte přednost obrázkové nápovědě, pokračujte níže.
Nastavení synchronizace
Klikněte na své jméno » Můj profil.
Vyberte Google kalendář » Vyberte, jaké typy aktivit chcete z RAYNETu do Google kalendáře přenášet. Pro zapnutí synchronizace klikněte na tlačítko Synchronizovat.
Pokud používáte více Google účtů, vyberte jeden, se kterým RAYNET propojíte. Pokud jste v prohlížeči aktuálně přihlášeni k některému Google účtu, synchronizace proběhne právě s ním.
Potvrďte žádost o synchronizaci tlačítkem Povolit.
Jupííí, synchronizace proběhla úspěšně :)
V Google kalendáři přibude nová položka kalendáře RAYNET CRM. Aktivity, které už teď máte evidovány ve svém rejnetím kalendáři, se začnou přenášet do Google kalendáře. Pro přenos platí:
- celkově se přenáší 1000 aktivit
- přenášet se začnou aktivity naplánované od pondělí daného týdne, od kdy je synchronizace zapnutá, do max 6 měsíců do budoucna
Pokud budete provádět synchronizaci poprvé, může trvat delší dobu, než se všechny aktivity přenesou (záleží na množství aktivit, které se budou synchronizovat).
Aktualizaci Google kalendáře provedete stisknutím kombinace kláves CTRL + R nebo klávesou F5.
Zakládání aktivit v Google kalendáři
Aby se aktivita vytvořená v Google kalendáři přenesla i do RAYNETího kalendáře, je třeba při vytváření aktivity zvolit RAYNET CRM kalendář.
Aktivitu zakládanou v Google kalendáři můžete napojit na kontakt, který máte evidovaný v RAYNETu. Stačí když napíšete kdekoli do názvu aktivity mezi pomlčky e-mail nebo telefonní číslo daného kontaktu, např. -info@beton.eu- nebo -723 123 456-
V RAYNETu se aktivita založí ke kontaktu, u kterého je evidován daný e-mail. Pokud vazbu na kontakt nenapíšete, vytvoří se v RAYNETu soukromá aktivita.
Aktivitu můžete napojit také na záznam Obchodního případu, Nabídky nebo Objednávky. Při vytváření aktivity napište do názvu aktivity mezi pomlčky kód obchodního případu, nabídky nebo objednávky, např. -OP-18-015-.
Každá aktivita, kterou v Google kalendáři založíte, se v RAYNETu vytvoří jako Událost. Do názvu aktivity můžete napsat, jaký typ aktivity má v CRM vzniknout. Mezi pomlčky pak napište:
- Úkol: -ukol-
- Schůzka: -schuzka-
- Email: -email-
- Telefonát: -telefonat-
- Dopis: -dopis-
Přenesení už založených aktivit z Google kalendáře
Co s aktivitami, které už v Google kalendáři jsou vytvořené? Přenesou se automaticky i do RAYNETu?
Aktivity se z Google kalendáře přenesou do RAYNETu tehdy, když jsou vytvořeny právě v RAYNET CRM kalendáři. Aktivity, které chcete přenést, zkopírujte do RAYNET CRM kalendáře. Doporučujeme přenášet jenom ty důležité aktivity, ať převodem nestrávíte celý den :) Uděláte to přímo v detailu aktivity přes tlačítko Další akce > Zkopírovat do: RAYNET CRM.