Používáte Outlook, Gmail, Yahoo nebo Thunderbird? Nic neměňte! Každý e-mail, který chcete mít v RAYNET CRM, přepošlete své e-mailové asistentce (stačí ve skryté kopii), která je automaticky přenese do CRM a zařadí je na správné místo.
Adresa emailové asistentky
Adresa e-mailové asistentky se skládá z názvu vašeho CRM a domény „@asistentka.raynet.cz“. V případě slovenských CRM je doména „@asistentka.raynetcrm.sk“. Název e-mailové adresy asistentky vypadá například takto:
nazevcrm@asistentka.raynet.cz nebo nazevcrm@asistentka.raynetcrm.sk.
Přenesení odchozího emailu
Při psaní e-mailu zákazníkovi zadejte do skryté kopie adresu e-mailové asistentky. Emailová asistentka zprávu zkopíruje do RAYNET CRM a zařadí jej ke správné firmě a osobě. (Rozezná jí podle emailové adresy, na kterou zprávu odesíláte).

Přenesení příchozího emailu
E-mail, který jste obdrželi jednoduše přepošlete jako přílohu (FW) na tutéž adresu. Pokud používáte Gmail postačí i standardní přeposlání (FW).

Přenesení emailu ke konkrétnímu Obchodnímu případu, Nabídce aj.
Pro přiřazení e-mailu ke konkrétnímu Obchodnímu případu, Nabídce, Objednávce nebo Projektu stačí kamkoliv do předmětu emailu vepsat kód záznamu. Příklad viz obrázek níže:
Podrobnější popis chování najdete v nápovědě
Přiřazení e-mailu k Obchodnímu případu.

Upozornění na závěr
V případě, že emailová asistentka nenajde kontakt v CRM, ke kterému by email přiřadila, vytvoří Lead.
Emaily se přenesou jen pokud je přeposíláte z emailové adresy, pomocí které přistupujete k RAYNETu nebo z alternativního emailu, který si můžete nastavit v osobním profilu. Více v nápovědě Navedení alternativního e-mailu.
E-mailová asistentka nefunguje pro uživatele s rolí Jen ke čtení - viz Role uživatele.