Datum vydání: 1.8.2019
Automatizovaná platba kartou za CRM
Pro úhrady faktur za CRM můžete využít automatizované platby. Po zavedení údajů o platební kartě se každý měsíc stáhne přesná částka za CRM a vám už jen dorazí hotová faktura.
Platební kartu navedete přes Nastavení > Vyúčtování a fakturace > Chci platit kartou. Více informací se dočtete v článku na blogu.
Duplikování ceníků
V detailu Ceníku najdete pod tlačítkem Akce možnost Duplikace. Zadáte pouze nový kód ceníku a po potvrzení se vytvoří identická kopie ceníku včetně navedených produktů.
Sloupec DIČ v seznamu Obchodních případů
Do seznamu Obchodních případů můžete přidat sloupec DIČ. Stačí kliknout na malé zelené plus v záhlaví tabulky.
Kontrola formátu e-mailu při importu
Při importu kontaktů do adresáře se kontroluje správnost formátu e-mailové adresy Klientů, Kontaktních osob a Leadů. Případné chyby budou zobrazeny v seznamu chyb před spuštěním samotného importu.
Rozšíření Pokročilého filtru Obchodních případů
V Pokročilém filtru Obchodních případů najdete v části Klient možnost filtrovat podle Plátce DPH.
Přidání filtru a sloupce Vlastník k Hromadným emailům
V seznamovém pohledu Hromadných emailů přibyl rychlý filtr Vlastník, pomocí kterého můžete vyfiltrovat vlastníka Hromadných emailů.
Stejně tak si můžete přidat do přehledu hromadných emailů i samostatný sloupec se jménem vlastníka (pomocí malého zeleného plus na konci tabulky).