Datum vydání: 18.7.2019
Propojení s telefonní ústřednou
Do Nastavení > Rozšíření přibyla nová položka VoIP Propojení s telefonní ústřednou. Díky propojení se v CRM zobrazí kdo volá a můžete si rychle otevřít třeba kartu Historie volajícího. Po skončení hovoru se automaticky založí realizovaný telefonát, kde stačí zapsat výsledek telefonátu.
Po zapnutí rozšíření přibude do karty uživatele možnost zadat přihlašovací údaje k telefonní ústředně (zatím je možné propojení pouze s telefonní ústřednou OptimCall).
Rozšíření Pokročilého filtru Aktivit
Pokročilý filtr Aktivit je rozšířený o možnost filtrování Participantů. Nově přibyla políčka pro filtrování mezi Leady a Klienty.
Filtr vyhledává kontakty také mezi těmi, kteří jsou napojeni v Kontextu záznamu Aktivity. Nová pole najdete také ve filtrech jednotlivých Aktivit.