Vaše e-shopové řešení Rocketoo můžete jednosměrně propojit s RAYNET CRM. Díky tomu budou v RAYNETu automaticky vznikat Obchodní případy na základě objednávek vytvořených v Rocketoo.
Obchodní případy budou navíc obsahovat Produkty, které jsou součástí objednávky. A co víc, pokud nějaký Produkt nebo Klient ještě není v CRM evidovaný, bude automaticky založený.
Aby propojení mezi RAYNETem a Rocketoo fungovalo, je třeba si v CRM vygenerovat API klíč, který vložíte do Nastavení integrace v Rocketoo (vygenerování API klíče může udělat jen administrátor).
Více informací najdete ve videu a dále v článku.
Vygenerování API klíče v RAYNETu
Nejdříve klikněte na Nastavení.
Klikněte na API klíče a zelené tlačítko Nový API klíč.
Vyberte Uživatele a vyplňte Popis. Klikněte na ikonu pro kopírování u políčka API klíče. Zkopírovaný API klíč za chvíli vložíte do administrace Rocketoo. Na závěr klikněte na tlačítko Uložit.
Zapnutí integrace v Rocketoo
Přejděte do svého Rocketoo, kde rozklikněte Nastavení.
Vyberte Raynet.
Vyplňte název instance (název najdete ve svém CRM pod zeleným tlačítkem Podpora), e-mail uživatele, pro kterého jste vygenerovali API klíč a vložte zkopírovaný API klíč. Integraci zapněte kliknutím na tlačítko Off.
Upřesněte nastavení integrace. Vyberte:
- stav objednávky, na základě kterého se budou vytvořené objednávky přenášet do CRM
- stav obchodního případu, který bude nastaven každému nově vytvořenému Obchodnímu případu
- uživatele CRM, který bude Vlastníkem Obchodních případů
- zdroj, který bude u všech Obchodních případů vyplněn
- atribut, podle kterého se budou párovat Produkty
Na závěr klikněte na tlačítko Uložit. Hotovo!