Integrace s e-shopovou platformou Rocketoo.cz

Vaše e-shopové řešení Rocketoo můžete jednosměrně propojit s RAYNET CRM. Díky tomu budou v RAYNETu automaticky vznikat Obchodní případy na základě objednávek vytvořených v Rocketoo.

Obchodní případy budou navíc obsahovat Produkty, které jsou součástí objednávky. A co víc, pokud nějaký Produkt nebo Klient ještě není v CRM evidovaný, bude automaticky založený.

Aby propojení mezi RAYNETem a Rocketoo fungovalo, je třeba si v CRM vygenerovat API klíč, který vložíte do Nastavení integrace v Rocketoo (vygenerování API klíče může udělat jen administrátor).

Více informací najdete ve videu a dále v článku.

 

Vygenerování API klíče v RAYNETu

Nejdříve klikněte na Nastavení.

Toolbar_nastaveni.png

 

Klikněte na API klíče a zelené tlačítko Nový API klíč.

rocketoo_800px.png

 

Vyberte Uživatele a vyplňte Popis.

rocketoo02_2_800px.png

 

Klikněte na ikonu pro kopírování u políčka API klíče. Zkopírovaný API klíč za chvíli vložíte do administrace Rocketoo. Na závěr klikněte na tlačítko Uložit.

rocketoo02_800px.png

 

Zapnutí integrace v Rocketoo

Přejděte do svého Rocketoo, kde rozklikněte Nastavení.

rocketoo03_800px.png

 

Vyberte Raynet.

rocketoo04_800px.png

 

Vyplňte název instance (název najdete ve svém CRM pod zeleným tlačítkem Podpora), e-mail uživatele, pro kterého jste vygenerovali API klíč a vložte zkopírovaný API klíč. Integraci zapněte kliknutím na tlačítko Off.

rocketoo05_800px.png

 

Upřesněte nastavení integrace. Vyberte:

  • stav objednávky, na základě kterého se budou vytvořené objednávky přenášet do CRM
  • stav obchodního případu, který bude nastaven každému nově vytvořenému Obchodnímu případu
  • uživatele CRM, který bude Vlastníkem Obchodních případů
  • zdroj, který bude u všech Obchodních případů vyplněn
  • atribut, podle kterého se budou párovat Produkty

Na závěr klikněte na tlačítko Uložit. Hotovo!

rocketoo06_800px.png

Používá technologie Zendesk