Služba Leady.cz identifikuje návštěvníky vašeho webu. Zároveň vám ukáže, co je zajímalo a zobrazí ověřené kontakty na ně.
Díky integraci budou v CRM automaticky vznikat Leady s vyplněnými kontaktními údaji na klienty, kteří navštívili vaše stránky. V případě, že je návštěvník vašeho webu již evidovaný v adresáři RAYNETu, vznikne k němu Událost s doplňujícími informacemi.
Před zapnutím integrace si nejdříve vytvořte účet v Leady.cz. Po přihlášení do aplikace vygenerujte sledovací kód, který vložte do každé stránky sledovaného webu (vložení kódu udělejte sami nebo jej pošlete vašemu správci webu).
Integraci může zapnout administrátor přes Nastavení.
Vyberte Rozšíření ► Leady.
Klikněte na tlačítko Aktivovat.
Vyplňte e-mail a heslo, kterými se přihlašujete do aplikace Leady.cz, a klikněte na tlačítko Potvrdit.
V aplikaci Leady.cz je potřeba si přidat své webové stránky, u kterých chcete sledovat návštěvy.
Kliknutím na záložku Návštěvy u daného webu se dostanete do přehledu návštěv. Zde je potřeba si vytvořit Filtry, podle kterých se Vám budou návštěvy webu třídit.
V raynetu, v okně Integrace s Aplikací Leady.cz, se vám zobrazí seznam webových stránek, které sledujete. Zde najdete i filtry daných stránek. Zatržítkem vyberete ty, které chcete přenášet do raynetu. Zároveň k nim vyberte i vlastníka (uživatele CRM), pod kterým budou leady vznikat.
Abyste v raynetím adresáři leadů poznali, které leady se vám převedly z aplikace Leady.cz, je potřeba si v roletce Zdroj vytvořit položku (např. s názvem "z Leady.cz"). Zároveň můžete zatrhnout i možnost vytváření aktivit o návštěvě u klientů, které už máte ve svém adresáři evidované.
Poté klikněte na tlačítko Uložit. Tím je integrace zapnutá.
Jakmile přijde návštěvník na webovou stránku, kde je vložený sledovací kód, promítne se jeho návštěva do aplikace Leady.cz. Odtud se pak přenese do raynetu (pokud odpovídá vybraným filtrům), kde se automaticky založí Lead s informacemi, které má aplikace Leady k dispozici.
Stejný Lead se nevytvoří znovu. Pouze se k němu přidá štítek s názvem filtru, kterému odpovídá.
Pokud je návštěvníkem Klient, kterého máte evidovaného v adresáři, Lead se taktéž nevytvoří. Jen k němu vznikne realizovaná Událost se štítkem s názvem filtru.