Aplikace Leady.cz identifikuje návštěvníky vašeho webu. Ukáže vám, co je zajímalo a zobrazí ověřené kontakty na ně. Díky takovým informacím snadno a ve správný čas oslovíte potenciální zákazníky, kteří se o váš produkt nebo službu zajímají.
Co umí integrace s aplikací Leady.cz?
Díky integraci budou v raynetu automaticky vznikat Leady s kontaktními údaji, které návštěvníci vyplní na vašem webu, popřípadě události u již evidovaných Klientů.
Zapnutí integrace v Leady.cz
Ze všeho nejdříve si vytvořte účet v Leady.cz. Po přihlášení do aplikace si vygenerujte sledovací kód v sekci Napojení. Kód následně vložte do každé stránky sledovaného webu (vložení kódu udělejte sami nebo jej pošlete vašemu správci webu).
V aplikaci Leady.cz je potřeba si přidat své webové stránky, u kterých chcete sledovat návštěvy. Klikněte na Přehled » Přidat nový web.
Kliknutím na Detail návštěv u daného webu se dostanete do přehledu Návštěv. Zde si vytvořte Filtry, podle kterých se Vám budou návštěvy webu třídit.
Zapnutí integrace v raynetu
Pokud máte v raynetu roli administrátora, klikněte na své jméno (vpravo nahoře) » Nastavení.
Vyberte Rozšíření » Leady.
Klikněte na tlačítko Aktivovat.
Vyplňte e-mail a heslo, kterými se přihlašujete do aplikace Leady.cz a pokračujte tlačítkem Potvrdit.
V administraci integrace s Leady.cz najdete seznam všech webových stránek, které sledujete. Zde uvidíte i filtry daných stránek. Zatržítkem vyberte ty, které chcete přenášet do raynetu. Zároveň k nim vyberte i vlastníka (uživatele CRM), pod kterým budou Leady vznikat.
Abyste v raynetím adresáři Leadů poznali, které Leady se vám převedly z aplikace Leady.cz, je potřeba si v roletce Zdroj vytvořit položku (např. s názvem "z Leady.cz"). Zároveň můžete zatrhnout i možnost vytváření aktivit o návštěvě u klientů, které už máte ve svém adresáři evidované.
Poté klikněte na tlačítko Uložit. Tím je integrace zapnutá.
Důležité: Pokud mají filtry na straně leady.cz podmínku na počet návštěv, checkbox se u filtru nezobrazí (pouze informace o tom, že filtr s podmínkou "Počet návštěv" nelze použít). Kontakty v těchto filtrech se integrací nepřenáší.
Jakmile přijde návštěvník na webovou stránku, kde je vložený sledovací kód, promítne se jeho návštěva do aplikace Leady.cz. Odtud se pak přenese do raynetu (pokud odpovídá vybraným filtrům), kde se automaticky založí Lead s informacemi, které má aplikace Leady k dispozici.
Jaké údaje se integrací přenáší
V případě, že jsou daná data k dispozici, tak se v raynetu u Leadu vyplní tato pole:
- předmět (název firmy)
- IČ
- klient
- poznámka (data z leady.cz)
- priorita (výchozí)
- vlastník (dle nastavení v raynetu)
- email2
- www
- tel1
- tel2
- zdroj (dle nastavení v raynetu)
- štítky (dle názvu filtru z leady.cz)
Stejný Lead se nevytvoří znovu, pouze se k němu přidá štítek s názvem filtru, kterému odpovídá.
Pokud je už v CRM klient evidovaný (dohledává se podle IČ nebo názvu), Lead se také znovu nevytvoří, pouze se ke Klientovi vytvoří realizovaná Událost (pokud je v raynetu nastaveno), která obsahuje:
- předmět "leady.cz"
- datum realizace (aktuální datum)
- participanti
- poznámka (informace o návštěvě daného webu a příslušného filtru, např. "Návštěva na webu raynet.cz" ve filtru "Obrat více než 10 mil.")
- štítky
Přenos kontaktů probíhá dávkově, může se tedy stát, že se do raynetu Leady nedostanou hned, ale s prodlevou. V případě jakýchkoliv potíží se obraťte na naši podporu, kde vám se vším rádi poradíme.