OptimSys, s.r.o.

OptimSys, s.r.o.

optimsys.png

 

Již od roku 2004 vytváří dostupná a účinná komunikační řešení postavená na vlastních produktech. Jedním z produktů je OptimCall, což je řešení pro telefonii a funguje jako cloudová aplikace. Zvládá služby VoIP telefonní ústředny od jednoduchých firemních řešení přes zajištění callcenter a týmů zákaznické podpory. Díky propojení s vašim CRM systémem budete mít informace o volajícím dříve, než přijmete hovor.

OptimCall - Vylepšete svůj RAYNET o telefonní ústřednu

  • OptimCall je softwarové řešení pro telefonii. Zvládá služby VoIP telefonní ústředny od jednoduchých firemních řešení přes zajištění callcenter a týmů zákaznické podpory.
  • Propojení s RAYNETem umožňuje nastavit řadu chytrých scénářů, které umí při volání využít obchodní data. Nejzákladnějším z nich je identifikace volajícího.
  • Více informací se dozvíte v našem článku

 

Kontaktní osoba

Jaroslav Kvítek

Používá technologie Zendesk