Společnost OptimSys, s.r.o. působí na trhu od roku 2004 a vytváří dostupná a účinná komunikační řešení postavená na vlastních produktech. Jedním z těchto produktů je OptimCall, cloudová aplikace určená pro telefonii. Zvládá služby VoIP telefonní ústředny od jednoduchých firemních řešení přes zajištění callcenter a týmů zákaznické podpory. Díky propojení raynetu s ústřednou OptimCall budete znát informace o volajícím dříve, než přijmete hovor.
Co umí propojení raynetu s telefonní ústřednou OptimCall?
Propojení s raynetem umožňuje nastavit řadu chytrých scénářů, které umí při volání využít obchodní data. Vždy záleží na individuálné poptávce. Aplikace dokáže např.
- identifikovat volajícího,
- založit Aktivitu nebo Lead,
- evidovat neobsloužené hovory,
- založit hovor na jeden klik, apod.
Pro spuštění této aplikace nemusíte měnit operátora ani infrastrukturu. Rozumí si s mobily i pevnými linkami. Protože se jedná o cloudovou aplikaci, není nutné si instalovat žádné programy.
Kontakt
Telefon: +420 511 205 390
E-mail: obchod@optimsys.cz
Web: www.optimsys.com