Smazání/ zneplatnění klienta

Odstranění konkrétního Klienta ze CRM provedete přímo v detailu záznamu přes tlačítko Akce > Smazat.

smazani_800px.png

 

Má to ale pár svých pravidel. :)

  • Kdo tlačítko Smazat nevidí, nemá k mazání oprávnění. V tomto případě je třeba kontaktovat svého administrátora, který může uživateli oprávnění upravit, případně záznam smazat za něj.
  • Klienta odstraníte tehdy, pokud na něj není napojen žádný další záznam (např. kontaktní osoba, aktivita, obchodní případ...). Kontrolu provedete jednoduše. Záložka Historie musí být prázdná. V opačném případě se objeví hláška Tento záznam nelze smazat - odkazují se na něj jiné záznamy. Jakmile odstraníte vazby všech napojených záznamů, můžete klienta smazat. 

Pro ty, kteří nechtějí vazby odstraňovat např. v Historii je spousta záznamů..., máme elegantní řešení. Klienta zneplatněte přes tlačítko Akce > Zneplatnit.

Zneplatněný klient není nadobro smazán z RAYNETu, jen "zmizí" ze seznamu klientů a nebude se nabízet ani při filtrování.

Zneplatněné klienty můžete přesto zobrazit a kdykoli je znovu obnovit, pokud bude třeba. Slouží k tomu tlačítko Zobrazit i neplatné. Zneplatněný klient bude v seznamu klientů podbarven šedě (v tuto chvíli jej můžete vyfiltrovat). 

smazani02_800px.png

Obnovení zneplatněného klienta uděláte opět přes tlačítko Akce > Obnovit platnost.

Používá technologie Zendesk