Datum vydání: 2.5.2021
Nové typy volitelných polí
Troufáme si říct, že tato novinka zefektivní používání CRMka většině z vás :). Připravili jsme nové typy Volitelných polí. V dialogovém okně to jsou tato vyznačená pole:
Pojďme se na ně podívat konkrétněji:
Odkaz
Funguje stejně jako známé "WWW" pole u Klienta. Stačí kliknout dvakrát a odkaz se otevře do nové záložky. Fungovat bude jak dlouhá varianta odkazu, např. https://www.google.com, tak zkrácená varianta google.com.
Datum s časem
Datumové pole asi znáte, teď jsme přidali i pole s datem a časem.
Časová pole
Nově ve Volitelných polích najdete i pole jen s časovým údajem.
Měna
Jednotku měny je potřeba si nadefinovat už při tvorbě Volitelného pole.
Procenta
U pole s procenty je možno zadat jen celé číslo, a to v rozmezí 0 až 100.
Soubor
To nejlepší nakonec, do volitelného pole můžete nahrát i soubor. Takto vypadá pole, pokud je prázdné:
Jakmile sobor nahrajete, vypadá pole následovně:
Takže perfektní věc, pokud např. po ostatních uživatelích požadujete vyplnění dokumentů ke Klientovi. Nahrát můžete libovolný formát souboru. Omezení velikosti je stejné jako v celém raynetu, max. 50 MB. Po nahrání lze kliknutím na název soubor stáhnout, případně lupou zobrazit náhled. Soubor pak lze stáhnout i v seznamovém pohledu.
Prodejní trychtýř
Lehce jsme upravili chování Prodejního trychtýře (a to na Nástěnce i v Analýzách). Nyní zobrazujeme i ty stavy Obchodního případu, které mají nulovou konečnou cenu. Takže pokud jste zvyklí u počátečních stavů Obchodního případu nevyplňovat cenu, analýza Vám tyto Obchodní případy přesto ukáže, byť s nulovou hodnotou.
Nově se tedy Prodejní trychtýř chová takto: