Kontakty evidované v adresáři CRM najdete rozmístěné také na mapě. Po vyplnění adresy u klienta nebo leadu, se automaticky dotáhne GPS souřadnice, podle které se kontakt zobrazí v mapě.
Pokud u klienta evidujete více adres, do mapy se přenese pouze ta, která je označena jako kontaktní (kontaktní adresa klienta je vždy jen jedna).
Někdy může GPS souřadnice chybět...
Automatické našeptávání adres a doplňování GPS souřadnic jsou dvě rozdílné služby. Proto se někdy může se stát, že i když máte adresu uvedenou správně, GPS souřadnice bude přesto chybět. Je to např. z toho důvodu, že je adresa relativně nová a nebyla ještě zgeokódovaná. V tom případě můžete souřadnici doplnit ručně přes tlačítko upravit v detailu konkrétního záznamu.
Kde mapy najdete
Rozmístění klientů na mapě najdete mezi Analýzami.
Zobrazené klienty a leady můžete filtrovat podle řady kritérií. Panel s filtry najdete úplně vpravo.
Klienty a leady, u kterých se automaticky nedotáhly souřadnice, zobrazíte kliknutím na tlačítko zobrazit klienty, zobrazit leady.
Stejný filtr najdete i v Pokročilém filtru klientů a leadů.