Rozmístění klientů na mapě

Kontakty evidované v adresáři CRM najdete rozmístěné také na mapě. Po vyplnění adresy u klienta nebo leadu, se automaticky dotáhne GPS souřadnice, podle které se kontakt zobrazí v mapě.

Pokud u klienta evidujete více adres, do mapy se přenese pouze ta, která je označena jako kontaktní (kontaktní adresa klienta je vždy jen jedna).

Někdy může GPS souřadnice chybět...

Automatické našeptávání adres a doplňování GPS souřadnic jsou dvě rozdílné služby. Proto se někdy může se stát, že i když máte adresu uvedenou správně, GPS souřadnice bude přesto chybět. Je to např. z toho důvodu, že je adresa relativně nová a nebyla ještě zgeokódovaná. V tom případě můžete souřadnici doplnit ručně přes tlačítko upravit v detailu konkrétního záznamu.

mapy06_800px.png

Kde mapy najdete

Rozmístění klientů na mapě najdete mezi Analýzami.

mapy_800px.png

 

Zobrazené klienty a leady můžete filtrovat podle řady kritérií. Panel s filtry najdete úplně vpravo. 

mapy03_800px.png

 

Klienty a leady, u kterých se automaticky nedotáhly souřadnice, zobrazíte kliknutím na tlačítko zobrazit klienty, zobrazit leady

mapy04_800px.png

 

Stejný filtr najdete i v Pokročilém filtru klientů a leadů.

mapy05_800px.png

Používá technologie Zendesk