Mapová analýza zobrazuje kontakty evidované v adresáři raynetu rozmístěné na mapovém podkladu. Po vyplnění adresy u Klienta nebo Leadu se automaticky dotáhnou GPS souřadnice, podle kterých se kontakt ukáže na mapě. Tuto analýzu určitě uvítají uživatelé, kteří se často pohybují v terénu.
Do mapy se přenáší vždy pouze jedna adresa (u Klienta je to ta kontaktní).
Analýzu najdete v Hlavním menu » Analýzy » Mapová analýza.
Mapový podklad lze přiblížit nebo oddálit a podle potřeby (podržením levého tlačítka myši) posouvat na stránce. Kliknutím na barevné ikony se dostanete až k detailu vyobrazených Klientů.
Důležité: Někdy mohou GPS souřadnice chybět. Automatické našeptávání adres a doplňování GPS souřadnic jsou dvě rozdílné služby. Proto se může výjimečně stát, že i když máte adresu uvedenou správně, souřadnice se nedotáhnou z toho důvodu, že je adresa relativně nová a nebyla ještě geokódována. Jak je doplnit ručně se dozvíte tady.
Po pravé straně analýzy je umístěn Pokročilý filtr. Ten si můžete libovolně zobrazovat a skrývat.
Pokročilý filtr vypadá následovně:
Uložený filtr je potřeba pojmenovat.
Všechny uložené filtry pak najdete v záhlaví analýzy, kde si je můžete připnout a spravovat.