Díky panelu Vztahy mezi klienty můžete Klienty mezi sebou různě propojit. Toto rozšíření se Vám může hodit v případech, kdy chcete evidovat spolupracující firmy, mateřské a dceřiné společnosti, nebo třeba více poboček jedné firmy.
K zapnutí se dostane administrátor účtu, a to v Nastavení » Nastavení evidence » Klient.
Vztahy mezi klienty najdete hned v první záložce Obecná nastavení. Aktivujete je zatržítkem.
Po aktivaci tohoto rozšíření se Vám na detailní kartě Klienta zobrazí nový panel Propojení na jiné klienty. Pro vytvoření vazby klikněte na tlačítko Propojit na jiného klienta.
Vyberte si typ propojení na jiného Klienta. Nastavit můžete:
- mateřskou společnost,
- dceřinou společnost,
- volné propojení (např. partner nebo dodavatel).
V dalším kroku vyhledáte Klienta, se kterým chcete vytvořit vazbu. Potvrďte tlačítkem Uložit.
Na detailní kartě Klienta nyní uvidíte veškeré propojené společnosti. Kliknutím na propojeného Klienta se dostanete na jeho detailní kartu.
U mateřské společnosti najdete také informaci o tom, co je Prodáno ve skupině (hodnota vyhraných Obchodních případů mateřské společnosti a dceřiných společností), nebo co je Rozjednáno ve skupině (otevřené Obchodní případy).
Společné prodeje můžete sledovat i v seznamovém pohledu Klientů. Stačí si zobrazit sloupce Prodáno ve skupině a Rozjednáno ve skupině.
Pokud zmíněné položky mezi sloupci nevidíte, klikněte na tlačítko s ikonou tužky na konci řádku s názvy sloupců. Zobrazí se výběr jednotlivých položek, které zatržítkem přidáte mezi ostatní sloupce.