Vaši klienti mohou být mezi sebou různě propojeni. Vazbu mateřská a dceřiná společnost nebo jakýkoli jiný vztah zaevidujete v RAYNET CRM pomocí volitelného rozšíření.
Rozšíření zapnete přes své jméno v pravém horním rohu obrazovky ► Nastavení ► Rozšíření ► Vazby mezi záznamy ► Evidence vztahů mezi Klienty: mateřská a dceřiná společnost nebo volné propojení ► Aktivovat.
Přidání nového panelu potvrďte tlačítkem Přidat.
V detailu klienta přibude nový panel Propojení na jiné klienty. Pro vytvoření nového propojení klikněte na tlačítko Propojit na jiného klienta.
Vyberte, o jaké propojení se má jednat.
Vyberte klienta, se kterým chcete propojení nastavit, případně napište jakékoli info do poznámky, a potvrďte tlačítkem Uložit.
Mezi propojenými klienty můžete snadno překlikávat.
Díky tomuto propojení můžete sledovat prodeje také za celou skupinu klientů. V seznamovém pohledu klientů totiž najdete sloupec Prodáno ve skupině (pomocí malého zeleného plus na konci tabulky si můžete přidat ještě další sloupec Rozjednáno ve skupině = součet všech rozjednaných obchodních případů).
Stejné informace se dozvíte také v detailu kteréhokoli z propojených klientů.