Přidávání a odebírání platby je v CRM velmi jednoduché.
Přidání platby
Platbu k faktuře můžete přidat na jedno kliknutí.
Poslouží k tomu tlačítko Přidat úhradu v detailu faktury.
Druhá varianta přidání platby je pomocí tlačítka Akce > Přidat úhradu.
Potvrďte částku a datum platby.
V případě úhrady zálohové faktury rovnou vytvořte běžnou fakturu.
Běžná faktura je automaticky vystavena s vazbou na zálohovou fakturu, je označena jako uhrazená a ve výčtu položek obsahuje informaci o zaplacené záloze.
Odebrání platby
Pokud se stane, že jste fakturu omylem uhradili, platbu jednoduše odeberete přes záložku Úhrady.
U platby kliknete na křížek, potvrdíte smazání a je hotovo :)
Faktura je znovu označena jako neuhrazená.
Export faktury do PDF
Vytvořenou fakturu vyexportujete do PDF přes tlačítko Akce > Export faktury pro zákazníka (PDF).
Takto vyexportovanou fakturu můžete vytisknout, poslat svému zákazníkovi přes váš e-mail nebo můžete využít možnosti odeslání faktury přímo z RAYNETu. Více o odeslání faktury z CRM se dočtete zde.