Zálohovou fakturu nebo běžnou fakturu můžete v RAYNET CRM řešení vytvořit dvěma způsoby. Buď přímo ze seznamového pohledu faktur nebo z detailu Obchodního případu.
Vytvoření faktury ze seznamového pohledu faktur
V hlavním menu klikněte na položku Fakturace a vyberte, zda chcete vytvořit zálohovou nebo běžnou fakturu.
V seznamovém pohledu klikněte na tlačítko Nový.
Vyberte Odběratele, případně upravte ostatní údaje a klikněte na tlačítko Uložit & Otevřít.
Přidejte Produkty a na závěr zálohovou fakturu uložte.
Vytvořenou fakturu najdete v seznamu faktur a zároveň i v Historii daného zákazníka.
Vytvoření faktury z detailu Obchodního případu
V detailu obchodního případu klikněte na tlačítko Akce > Vytvořit fakturu > vyberte typ faktury.
Klikněte na tlačítko Uložit & Otevřít, případně upravte fakturační údaje. Odběratel už je vyplněný podle vazby v obchodním případu.
Produkty jsou překopírovány podle těch, které jste vložili do obchodního případu. Nakonec fakturu uložte.
Vytvořenou fakturu najdete v seznamu faktur a zároveň i v Historii daného zákazníka.