Verze 2.77

Datum vydání verze: 16.8. 2018

 

1. Dvoufázové ověřování při přihlašování do aplikace

  • Každý uživatel si může aktivovat dvoufázové ověřování. Aktivace probíhá přes profil uživatele >>> Dvoufázové ověření.
  • Po aktivaci bude CRM vyžadovat další ověřovací krok, zadání 6-místného kódu.

dvouf_zov__ov__en_.png

  • Doporučujeme použít aplikaci Authy nebo Google Authenticator a nainstalovat ji do mobilního telefonu.
  • Po Aktivaci se zobrazí Záložní kódy, které si uložte na bezpečné místo. Kódy je možné použít v případě ztráty/poškození mobilního telefonu, kde je aplikace pro generování kódů (např. Authy) nainstalovaná.

 

2. Nastavení síly hesla a automatické odhlášení:

  • Obě funkce může aktivovat pouze Administrátor v Nastavení >>> Přihlášení.
  • Po aktivaci Administrátorem bude úprava platit pro všechny uživatele.

Nov__nastaven__P_ihl__en_.png

 

3. Všechny Analýzy je možné filtrovat podle Volitelných polí:

  • Volitelná pole se zobrazí po kliknutí na >>> Zobrazit více parametrů.

voliteln__pole_v_pipelin_.png

voliteln__pole_rozkliknuto.png

  • Volitelná pole jsou viditelná pouze pokud je v Nastavení Volitelných polí zapnuto zobrazování V pokročilých filtrech.

Povolen__zobrazen__vol._pol_.png

 

4. Editace podpisu pro odesílání Nabídek a Faktur emailem:

  • Každý uživatel si může nastavit svůj podpis přes profil uživatele >>> Podpis nebo jej může upravit Administrátor jakémukoliv uživateli přes Nastavení >>> Správa uživatelů.

Profil_u_ivatele_-_nov__volba_Podpis.png

Editace_podpisu.png

Používá technologie Zendesk