Typy obchodu

 

Pomocí Typu obchodu si můžete evidovat více typů svých obchodních činností. A pro každou takovou činnost si pak můžete nadefinovat vlastní stavy obchodního případu.

  • Př. Pokud děláte jak servis tak prodej, je tento způsob evidence ideální příležitost. Každá z těchto činností má jiné fáze obchodního cyklu a díky této funkci je můžete jednotlivým Typům obchodu přidělit a konkrétní stavy Obchodního případu si tak nadefinovat.

Jak modul aktivovat a vytvořit první typ obchodu?

  • Modul si aktivujte z Nastavení > Rozšíření > Evidence více Typů obchodu.

2018-07-03_14h39_45.png

  • Vyberete Přidat.

2018-07-04_15h48_54.png

  • Vytvořte si svůj první Typ obchodu (z těch Stavů Obchodních případů, které už teď používáte) př. Prodej aut a vyberte Aktivovat.

 2018-07-04_15h49_56.png

 

Vytvořte si druhý typ obchodu

  • Klikněte na Přidat.

2018-07-03_15h03_20.png

  • A pojmenujte si druhý typ obchodu, který řešíte např. Záruční servis aut.

2018-07-03_14h58_10.png

  • A přes tlačítko Přidat vyberte Stavy, které tomuto typu obchodu odpovídají.

 2018-07-04_15h05_45.png

 

A na závěr!

Typy obchodu pak najdete napříč celým CRM a můžete podle nich filtrovat na:

  • obchodní nástěnce
  • v analýzách
  • seznamových pohledech
  • exportech
  • mobilní aplikaci
  • nástěnce

Je taky v API dokumentaci.

2018-07-04_15h16_37.png

 

A každý uživatel si můžete nastavit ve svém uživatelském profilu Výchozí Typ obchodu.

2018-07-04_15h21_24.png

Používá technologie Zendesk