Typy obchodu

Máte ve svých aktivitách více obchodních činností a každá má svá vlastní vývojová stádia? CRM řešení počítá i s takovými případy. :)

Pomocí Typu obchodu si můžete evidovat více typů svých obchodních činností. A pro každou takovou činnost si pak můžete nadefinovat vlastní stavy obchodního případu.

  • Př. Pokud děláte jak servis tak prodej, je tento způsob evidence ideální příležitost. Každá z těchto činností má jiné fáze obchodního cyklu a díky této funkci je můžete jednotlivým Typům obchodu přidělit a konkrétní stavy Obchodního případu si tak nadefinovat.

Jak modul aktivovat a vytvořit první typ obchodu?

  • Modul si aktivujte z Nastavení > Rozšíření > Evidence více Typů obchodu.

2018-07-03_14h39_45.png

  • Vyberete Přidat.

2018-07-04_15h48_54.png

  • Vytvořte si svůj první Typ obchodu (z těch Stavů Obchodních případů, které už teď používáte) př. Prodej aut a vyberte Aktivovat.

2018-07-04_15h49_56.png

 

Vytvořte si druhý typ obchodu

  • Klikněte na Přidat.

2018-07-03_15h03_20.png

  • A pojmenujte si druhý typ obchodu, který řešíte např. Záruční servis aut.

2018-07-03_14h58_10.png

  • A přes tlačítko Přidat vyberte Stavy, které tomuto typu obchodu odpovídají.

2018-07-04_15h05_45.png

 

Odebrání Typu obchodu

V případě, že už Typy obchodu nechcete vůbec používat, klikněte opět do Nastavení > Rozšíření > klik na barevné kostičky v dlaždici Evidence více typů obchodu.

odebrani.png

 

Deaktivaci modulu provedete přes tlačítko Odebrat. Pokud používáte více než jeden typ obchodu, převeďte všechny Obchodní případy do jednoho typu obchodu, ve kterém chcete dále pokračovat. Teprve poté je možné modul odebrat.

odebrani02.png

 

A na závěr!

Typy obchodu pak najdete napříč celým CRM a můžete podle nich filtrovat na:

  • obchodní nástěnce
  • v analýzách
  • seznamových pohledech
  • exportech
  • mobilní aplikaci
  • nástěnce

Je taky v API dokumentaci.

2018-07-04_15h16_37.png

 

A každý uživatel si můžete nastavit ve svém uživatelském profilu Výchozí Typ obchodu.

2018-07-04_15h21_24.png

Používá technologie Zendesk