Znáte to! Někdo omylem zaevidoval firmu dvakrát a duplicita je na světe. Co teď s tím?! Tyto záznamy můžete v CRM snadno sloučit.
Funkci najdete na detailu Klienta, Osoby a Leadu pod tlačítkem Akce > Sloučit s jiným klientem/osobou/leadem.
V druhém kroku vyberete záznam, který chcete sloučit (stačí začít psát počáteční písmena názvu nebo kliknout na dvojité šipky na konci řádku a záznam vybrat ze seznamu). Potvrďte tlačítkem Sloučit.
Jak sloučení duplicit funguje?
- Převádí se všechna data ze záznamu A do záznamu B s následným smazáním záznamu A.
- Převádí se kompletní Historie a některá políčka (která, najdete dole v článku) ze záznamu A.
- Během sloučení se zobrazí animace.
- Vždy je možné slučovat jen záznamy stejného typu, např. Klient --> Klient, Osoba --> Osoba.
- Uživatel musí mít povoleno mazání záznamů.
Která políčka se při sloučení převádí ze záznamu A do záznamu B?
Vždy se převádí políčko ze záznamu A do záznamu B jen v případě, že v záznamu B není vyplněno.
1. Klient
- Sociální sítě
- Kontaktní osoby
- Propojení na jiné klienty
- Poznámka
- Adresy a kontakty (vždy se přiřadí jako nová hodnota v roletce)
- Další údaje
2. Kontaktní osoba:
- Kontakty
- Poznámka
- Vazby na další klienty (vždy se sem v záznamu B zařadí původní Klient záznamu A + pokud existovaly další vazby)
- Další údaje
- Přílohy
3. Lead:
- Klient
- Jméno
- IČ
- Sociální sítě
- Poznámka
- Přílohy
- Adresy a kontakty