Slučování duplicit

 

Znáte to! Někdo omylem zaevidoval firmu dvakrát a co teď s tím?! Tyto záznamy můžete snadno sloučit.

Funkce je v adresáři u Klientů, Osob a Leadů pod tlačítkem Akce --> Sloučit s jiným klientem/osobou, leadem.

Menu.png

V druhém kroku si vyberete záznam pro sloučení.

Okno.png

Jak sloučení duplicit funguje?

  • Slučování duplicitních záznamů funguje jako převod všech dat ze záznamu A do záznamu B, s následným smazáním záznamu A.
  • Převádí se kompletní Historie a některá (která to jsou najdete dole v článku) políčka ze záznamu A.
  • Během sloučení se zobrazí animace.

Progressbar__1_.png

  • Vždy je možné slučovat jen záznamy stejného typu, např. Klient --> Klient, Osoba --> Osoba.
  • Uživatel musí mít povoleno mazání záznamů.

 

Která políčka se při sloučení převádí ze záznamu A do záznamu B?

Vždy se převádí políčko z záznamu A do záznamu B jen v případě, že v záznamu B není vyplněno.

1. Klient

  • Sociální sítě
  • Kontaktní osoby
  • Propojení na jiné klienty
  • Poznámka
  • Adresy a kontakty (vždy se přiřadí jako nová hodnota v roletce)

Klienti_-_p_ev_d__se_adresy.png

  • Další údaje

2. Kontaktní osoba:

  • Kontakty
  • Poznámka
  • Vazby na další klienty (vždy se sem v záznamu B zařadí původní Klient záznamu A + pokud existovaly další vazby)

KO_-_p_en____se_vazby_na_dal___klienty.png

  • Další údaje
  • Přílohy

3. Lead:

  • Klient
  • Jméno
  • Sociální sítě
  • Poznámka
  • Přílohy
  • Adresy a kontakty

 

 

Používá technologie Zendesk