Slučování duplicit je funkce, díky které např. ze dvou duplicitních Klientů vytvoříte jednoho, bez toho aniž byste ztratili důležité informace z Historie obou původních Klientů.
V raynetu můžete slučovat tyto záznamy:
- Klienty,
- Kontaktní osoby,
- Leady.
Vždy slučujete pouze záznamy stejného typu, tedy např. Klienta A s Klientem B, nebo Lead A s Leadem B.
Proč záznamy slučovat
V praxi je běžné, že různí uživatelé založí dva stejné záznamy. Typickým příkladem je založení dvou Leadů, protože vás s poptávkou kontaktovali dva různí lidé z jedné firmy. Z komunikace pak zjistíte, že se jedná o jednu firmu, tedy o jednu poptávku a právě v tento moment byste měli oba Leady sloučit.
Záznamy slučujeme proto, abychom měli veškerou komunikaci s Leadem, Klientem, nebo Kontaktní osobou na jednom místě. Aby nevznikaly nesrovnalosti a zkrátka proto, aby byl v raynetí databázi pořádek.
Jak sloučit záznamy
1. Funkci najdete na detailní kartě Klienta, Osoby a Leadu pod tlačítkem tři tečky » Sloučit s jiným klientem (osobou nebo leadem).
2. Poté vyberete záznam (tedy duplictiního Klienta), se kterým chcete původní záznam sloučit. Stačí začít psát počáteční písmena názvu nebo kliknout na tři tečky na konci řádku a záznam vybrat ze seznamu. Vše potvrďte tlačítkem Sloučit.
Jaká je logika slučování
- Převádí se všechna data ze záznamu A do záznamu B s následným smazáním záznamu A.
- Převádí se kompletní Historie a některá políčka ze záznamu A (která, najdete dole v článku).
- Aby uživatel mohl slučovat záznamy, musí mít povoleno mazání záznamů.
- Během sloučení se zobrazí animace.
Která políčka se při sloučení převádí ze záznamu A do záznamu B?
Vždy se převádí políčko ze záznamu A do záznamu B jen v případě, že v záznamu B není vyplněno.
1. Klient
- Sociální sítě,
- Kontaktní osoby (na detailní kartě Kontaktní osoby zůstává adresa původního Klienta),
- Adresy a kontakty (původní adresa se vždy přiřadí jako nová hodnota v roletce adres u Klienta),
- Propojení na jiné klienty,
- Poznámka,
- Další údaje,
- Volitelná pole.
2. Kontaktní osoba:
- Kontakty,
- Poznámka,
- Vazby na další klienty,
- Další údaje,
- Přílohy,
- Volitelná pole.
3. Lead:
- Klient,
- Jméno,
- IČ,
- Sociální sítě,
- Poznámka,
- Přílohy,
- Adresy a kontakty,
- Volitelná pole.
To je vše, teď už hladce zatočíte s jakoukoli duplicitou.