Datum vydání: 10.5.2018
Typy obchodů
Typy obchodů vám umožní evidovat více typů vašich obchodních činností. Pro každou z nich si můžete nadefinovat vlastní Stavy obchodního případu. Pokud děláte jak servis, tak prodej, pak je to ideální příležitost pro tento způsob evidence.
Panel aktivujte z Nastavení > Rozšíření > Evidence více typů obchodu.
Typy obchodu pak najdete napříč celým CRM - na obchodní nástěnce, v analýzách, seznamových pohledech, exportech i na nástěnce.

U každého Typu obchodu si pak můžete nadefinovat separátní Stavy obchodního případu přes tužku.

Slučování duplicit
Slučování duplicit u Klientů, Kontaktních osob i Leadů využijete v případě, že máte například Klienta zaevidovaného dvakrát a potřebujete ho sloučit i s jeho historií.

Prakticky: Slučování funguje jako převod dat ze záznamu A do záznamu B s následným smazáním záznamu A. Převádí se kompletní Historie a některá pole ze záznamu A.

Pipeline podle ziskovosti
V analýze Pipeline si zobrazíte šechny otevřené obchodní případy podle hodnot Předpokládaného zisku.
Aby vám funkce fungovala, je třeba mít u Produktů nebo Obchodních případů evidované Náklady.

Místo konání u Schůzek
Pokud vyplníte místo konání ručně, pak se nově rozsvítí možnost Ukázat trasu a Ukázat na mapě.

Rozšíření parametrů pro filtrování v Analýzách
Všechny Analýzy (mimo Rozmístění klientů) je možné nově filtrovat podle kritérií Klienta, např. Kategorie, Zdroj kontaktu, Rating...

Zneplatnění Obchodních případů
Jakýkoliv Obchodní případ můžete (stejně jako u Klientů nebo Osob) tímto tlačítkem skrýt. Funkce je vratná a je možné obchodní případ znovu Obnovit.
Obchodní případ můžete Zneplatnit jak z detailu, tak i ze seznamového pohledu přes funkci Hromadné změny. Stačí si přidat sloupec Platnost.

Mapové podklady
Mapové podklady v analýze Rozmístění klientů odebíráme od společnosti T-MAPY spol. s.r.o.
