Verze 2.74

Datum vydání verze: 10.5.2018

 

1. Typy obchodu - můžete si evidovat více typů svých obchodních činností. Pro každou z nich si můžete nadefinovat vlastní Stavy obchodního případu. Pokud děláte, jak servis, tak prodej pak je to ideální příležitost pro tento způsob evidence.

  • Panel si aktivujte z Nastavení > Rozšíření > Evidence více typů obchodu.
  • Typy obchodu pak najdete napříč celým CRM - na obchodní nástěnce, v analýzách, seznamových pohledech, exportech i na nástěnce.

2018-05-15_11h04_45.png

  • U každého Typu obchodu si pak můžete nadefinovat separátní Stavy obchodního případu přes tužku.

typy_obchodu.png

 

2. Slučování duplicit u Klientů, Kontaktních osob i Leadů využijte v případě, že máte například Klienta zaevidovaného dvakrát a potřebujete ho sloučit i s jeho historií.

slu_ov_n__z_znam_.png

  • Prakticky: Slučování funguje jako převod dat ze záznamu A do záznamu B s následným smazáním záznamu A. Převádí se kompletní Historie a některá pole ze záznamu A.

Okno.png

 

3. Analýza Pipeline podle ziskovosti - zobrazte si všechny otevřené obchodní případy podle hodnot Předpokládaného zisku

  • Aby Vám funkce fungovala, je třeba mít evidované u Produktů nebo Obchodních případů Náklady

pipeline_podle_zisku.png

 

 

4. Místo konání u Schůzek - pokud ho vyplníte ručně, pak se nově rozsvítí možnost Ukázat trasu a Ukázat na mapě.

Sch_zka_-_adresa_ru_n_.png

 

5. Všechny Analýzy (mimo Rozmístění klientů) je možné nově filtrovat podle kritérií Klienta, např. Kategorie, Zdroj kontaktu, Rating...

anal_zy_parametry_klient_.png

 

6. Zneplatnění Obchodních případů - jakýkoliv Obchodní případ můžete (stejně jako u Klientů nebo Osob) tímto tlačítkem skrýt. Funkce je vratná a je možné obchodní případ znovu Obnovit.

  • Obchodní případ můžete Zneplatnit jak z detailu, tak i z seznamového pohledu přes funkci Hromadné změny. Stačí si přidat sloupec Platnost.

Zneplatn_n__OP.png

 

7. Mapové podklady v analýze Rozmístění klientů odebíráme od společnosti T-MAPY spol. s.r.o.

T-mapy.png

Používá technologie Zendesk