Notifikace v mobilní aplikaci

Mobilní aplikace umožňuje zobrazovat oznámení o důležitých událostech v RAYNET CRM, jako je např. změna údajů Vašeho záznamu nebo upozornění na začátek aktivity, u které jste si nastavil(a) připomenutí.

Od verze 1.16.0 jsou notifikace v mobilní aplikaci dostupné prostřednictvím nativní služby Push (pro Android i pro iOS).

Jak notifikace zapnout

Notifikace si zapnete přímo v mobilní aplikaci. Nejdříve přejděte do okna nastavení:

app_menu.png

V okně nastavení zaškrtněte položku Notifikace:

app_settings.png

Vyberte si, o kterých událostech chcete být notifikováni, možnosti jsou následující:

  • Připomenutí začátku aktivity - oznámení se pošle v zadaný čas před začátkem aktivity
  • Připomenutí deadline úkolu - oznámení se pošle po uplynutí deadline úkolu
  • Vypršení platnosti nabídky - oznámení se pošle v okamžiku, kdy Vaše nabídka pozbyla platnosti
  • Příspěvek ve sledované diskuzi - pokud sledujete diskuzi a kolega do ní zapíše nový nebo změní existující příspěvek, tak Vám o tom přijde oznámení
  • Změny v záznamech aktivit - systém Vás upozorní na změnu hlavních atributů aktivity (jako je např. vlastník, stav, předmět aktivity, naplánování nebo deadline)
  • Změny v ostatních záznamech - systém Vás upozorní na změnu hlavních atributů (název, stav, vlastník apod.) jiných záznamů než aktivit (klienti, osoby, obchodní případy atd.)

Máte na vašem zařízení povoleno zobrazovat notifikace ?

Nakonec si pro jistotu ověřte, že máte ve vašem zařízení pro aplikaci RAYNET CRM povolené zobrazování upozornění. To zjistíte tak, že ve vašem zařízení otevřete systémová nastavení, konkrétně: Nastavení -> Obecné -> Aplikace -> RAYNET CRM

Zde zkontrolujte, že máte pro RAYNET CRM povoleno zobrazování upozornění:

notif_settings.png

Notifikace Vám stále nefungují ?

Pokud Vám ani po správném nastavení (podle výše zobrazeného návodu) oznámení stále nepřicházejí, pravděpodobně ještě budete muset změnit nastavení řízení spotřeby. Zejména HUAWEI zařízení jsou v tomto ohledu velmi agresivní a aplikacím blokují různé nativní služby včetně notifikací.

Přejděte tedy do Nastavení -> Obecné -> Baterie a zvolte v menu: Zavřít aplikace na zámku obrazovky (pokud tuto položku máte k dispozici):

huawei_settings.png

Vyjměte aplikaci RAYNET CRM ze seznamu aplikací, které systém tímto způsobem „řídí“ (systém přestane RAYNETu blokovat přístup k nativním službám).

Používá technologie Zendesk