Telefonát v Raynetu můžete naplánovat sobě i kolegům. Ten se následně zobrazí v Kalendáři toho, komu je přidělen. Doporučujeme v Raynetu evidovat veškerou telefonickou komunikaci, tedy i když někdo zavolá vám. Jakmile hovor skončí, zapište si stručně obsah hovoru do Raynetu, díky tomu budete mít přehled o všem, co jste s Klienty řešili.
Založení telefonátu
Nejsnáze si vytvoříte Telefonát přímo v Kalendáři. Stačí kliknout na libovolný den a čas nebo na tlačítko zelené plus v Kalendáři a vybrat možnost Telefonát.
Otevře se dialogové okno, ve kterém můžete vyplnit Předmět, účastníka Telefonátu, Kategorii a pole K projednání. Pomocí zatržítek můžete označit Telefonát jako realizovaný nebo soukromý, tedy bez vazby na klienta.
V Kalendáři můžete rovnou naplánovat i follow-upy. Stačí na Telefonát kliknout pravým tlačítkem myši » Vytvořit navazující aktivitu.
Pokud se Telefonát týká konkrétního Klienta, je nejlepší ho rovnou vytvořit přímo z detailní karty klienta.
Telefonáty si můžete zakládat i z přehledu Aktivit. Stačí jít do hlavního menu, otevřít sekci Aktivity a v záložce Telefonáty kliknout na tlačítko zelené plus.
Další možností je využít hlavní menu a zvolit Nový záznam, kde opět vyberete Telefonát. Pokud potřebujete vytvořit více Telefonátů najednou, využijte seznamový pohled. Označte záznamy, ke kterým chcete Telefonáty vytvořit, a v horní části se objeví tlačítko +Vytvořit. Po jeho rozkliknutí stačí vybrat možnost Naplánovat Aktivitu. Více se o možnostech zakládání aktivit dozvíte v tomto článku.
Opakování telefonátu
Pokud máte v agendě pravidelně opakující se Telefonáty, určitě využijete funkci Opakování. Najdete ji pod tlačítkem tři tečky » Vytvořit opakování.
Připomenutí telefonátu
Kromě Opakování si můžete zadat také Připomenutí telefonátu. V detailu Telefonátu kliknete na ikonu zvonečku, zadáte datum a čas, kdy chcete upozornění dostat, a je hotovo. Připomenutí se váže k naplánování aktivity v Kalendáři. Notifikován bude v tomto případě vždy ten, kdo si připomenutí nastaví. Více se o této funkci rozepisujeme v tomto článku.
Tip: Pokud byste potřebovali převést Telefonát na jiný typ aktivity, je to možné. Stačí kliknout na šipku dolů vedle typu Aktivity a vybrat jinou Aktivitu, na kterou chcete Telefonát převést. Více to popisujeme na konci tohoto článku.