Evidování Aktivit (Úkolů, Schůzek, Událostí, E-mailů, Telefonátů, Dopisů) vám pomůže vybudovat pevný vztah s klienty. Kdykoliv se vám zákazník ozve, můžete se rychle podívat do Historie, kde uvidíte, co všechno jste s ním řešili. Zároveň se nezapomenete zákazníkovi ozvat, protože veškeré naplánované Aktivity uvidíte v Kalendáři a můžete si nastavit i připomenutí.
V tomto článku popíšeme, jakými různými způsoby můžete Aktivitu založit:
- z Kalendáře,
- z detailní karty Klienta, Kontaktní osoby, Obchodního případu, atd.,
- ze seznamového pohledu aktivit,
- z Hlavního menu,
- hromadně ze seznamového pohledu.
Založení aktivity z kalendáře
Vytvoření Aktivity přímo z Raynetího Kalendáře má jednu zásadní výhodu – hned při zakládání určujete nejen typ Aktivity, ale také její čas a délku, a to jednoduše podle místa, kam ji v Kalendáři umístíte. Navíc si rovnou vyberete, zda Aktivitu zakládáte sobě, nebo jinému uživateli.
Stačí kliknout na libovolné místo v Kalendáři vybraného uživatele a tažením myší nastavit požadovanou délku trvání. Poté se zobrazí formulář, kde zvolíte typ Aktivity a vyplníte její Název (povinné pole). Ostatní údaje doplníte dle potřeby – například můžete Aktivitu rovnou propojit s konkrétní Kontaktní osobou nebo Klientem a přidat si poznámky k projednání.
Ve formuláři vždy najdete také možnost nastavení připomenutí začátku Aktivity.
Za zmínku určitě stojí také tato dvě zatržítka:
- První slouží k tomu, abyste si založili již realizovanou Aktivitu, tedy např. když si zpětně zapisujete Telefonát. Čas realizování Aktivity se tak automaticky doplní podle aktuálního času.
- Druhé zatržítko slouží pro označení soukromé Aktivity. Pokud tedy máte v Kalendáři např. návštěvu lékaře, která logicky nemá napojení na žádného Klienta, zatrhněte tuto možnost.
Založení aktivity z detailní karty klienta
Tímto způsobem můžete zakládat Aktivitu nejen u Klienta, ale i u dalších záznamů (Kontaktní osoby, Obchodního případu, Nabídky...). Na detailní kartě Klienta klikněte na zelené tlačítko plus » vyberte Aktivitu, kterou chcete založit, např. Telefonát.
Po založení Aktivity tímto způsobem si usnadníte vyplňování formuláře, protože Klient bude automaticky předvyplněn.
Založení aktivity ze seznamového pohledu aktivit
Aktivitu můžete založit taky z přehledu aktivit. Tedy když v Hlavním menu kliknete na Aktivity. Zde vpravo nahoře kliknete na symbol zeleného plus. Následně je opět potřeba vyplnit formulář pro založení Aktivity, jako v předchozích případech.
Založení aktivity z hlavního menu
Dalším způsobem, jak založit novou Aktivitu, je přímo z Hlavního menu. Ve spodní části klikněte na tlačítko Nový záznam a vyberte typ Aktivity. Následně se zobrazí dialogové okno, které již znáte z předchozích případů.
Hromadné založení aktivit
Aktivity můžete založit i hromadně a to ze seznamového pohledu Klientů nebo Kontaktních osob.
Stačí, když si v seznamu kontaktů vyberete ty, ke kterým chcete Aktivity založit. Objeví se tlačítko +Vytvořit. Kliknutím na toto tlačítko se rozbalí roletka, kde je potřeba zvolit možnost Naplánovat Aktivitu. Více informací o hromadném vytvoření Aktivit se dozvíte v tomto článku.