Do Raynetu jsme nově zavedli modul Pošta, který umožňuje spravovat e-mailovou komunikaci přímo ze CRMka. Od chvíle, kdy si synchronizujete Raynetí poštu s vašim e-mailovým klientem, nebude nutné používat k přenosu e-mailů tzv. E-mailovou asistentku. Tu využijete pouze v případě, že si potřebujete s Raynetem spárovat více e-mailových schránek nebo pokud máte v Raynetu plán START. Pošta umožňuje synchronizaci pouze s jedním e-mailovým účtem.
Správa e-mailů v Raynetí Poště funguje jako u klasické e-mailové schránky, kde není možné cokoliv měnit u přijatých a odeslaných e-mailů. U doručených a odeslaných e-mailů tedy změníte pouze Kategorii, Štítky a kontext záznamu v okně Čeho se to týká.
Kliknutím na tlačítko Převést e-mail jej můžete:
- Odeslat nebo Naplánovat jeho odeslání
- Změnit na Úkol nebo Událost (v případě více příjemců)
V Kalendáři pak uvidíte naplánovaný Úkol nebo Událost.
E-mail se tedy chová jinak než ostatní Aktivity v CRMku a není u něj možné nastavit:
- Plánování
- Stav
- Opakování
- Duplikaci
- Konverzi na jiný typ záznamu