V tomto článku si ukážeme, jak pracovat s detailem e-mailu v inboxu. Projdeme všechny dostupné nástroje a funkce na této kartě a podíváme se, jak snadno napojit e-maily na záznamy v CRM.
Na detailní kartu e-mailu se dostanete ze seznamového pohledu e-mailů kliknutím na předmět e-mailu nebo dvojklikem na jeho řádek. V levém horním rohu detailní karty pak najdete kulaté tlačítko se šipkou, které vás vrátí zpět do seznamu e-mailů.
Vedle šipky se nachází ikona se záložkou, kterou můžete e-mail označit. Takto označené e-maily pak naleznete ve složce Oblíbené, přičemž toto označení bude viditelné i ve vašem výchozím e-mailovém klientovi.
Napravo od předmětu e-mailu najdete ikonu se šipkou pro odpověď na e-mail. Vedle ní je ikona pro přeposlání e-mailu. Obě tyto ikony jsou také umístěny ve spodní části e-mailu uprostřed. V horní části se dále nachází větší ikona se šipkami směřujícími nahoru a dolů, která vám umožní přecházet mezi e-maily, aniž byste se museli vracet do seznamu.
V pravém horním rohu se nachází tlačítko se třemi tečkami, které rozbalí možnosti Odpovědět a Přeposlat. Dále zde najdete akce:
- Archivovat,
- Označit jako nepřečtené,
- Vytisknout e-mail,
- Rejnetovat,
- Zablokovat odesílatele,
- Přesunout do koše.
Pod horní lištou se nachází hlavička a tělo samotného e-mailu. Pokud potřebujete zobrazit podrobnosti, stačí kliknout na ikonu šipky vlevo, která hlavičku rozbalí a poskytne vám více informací.
Na pravé straně karty e-mailu vidíte panely Odesílatel a Příjemce. Pokud je Odesílatel podbarven žlutě, znamená to, že e-mail dosud nebyl orejnetován a vidíte ho pouze vy ve své schránce. Pokud v Raynetu existuje kontakt s touto e-mailovou adresou, pod panelem se zobrazí bublina s našeptávačem odpovídající Kontaktní osoby. Jedním kliknutím můžete e-mail propojit s konkrétní Kontaktní osobou – stačí zvolit Ano, propojit kontakt. Po orejnetování e-mailu se Odesílatel podbarví modře a e-mail bude dohledatelný v historii Kontaktní osoby.
Lze také vytvořit nový kontakt přímo z panelu odesílatele pomocí tlačítka Vytvořit kontakt. Pod šipkou najdete další možnosti, například:
- Vytvořit klienta,
- Vytvořit lead,
- Napojit na kontakt,
- Napojit na klienta,
- Napojit na lead.
Další zajímavou funkcí, kterou najdete přímo v e-mailu pod modrou ikonou s logem Raynetu, je RAYNET AI. Tato funkce vám usnadní práci s textem e-mailu. Pokud je text příliš dlouhý, Raynet AI z něj dokáže vytvořit stručný souhrn, nebo vám pomůže připravit odpověď. Navíc umí text rozdělit do odstavců či sloupců pro lepší čitelnost. Funkci můžete také využít k překladu e-mailu do několika jazyků.